فال روزانه یکشنبه 11 فروردین 98

خواندنیطالع بینی

- 98/01/11
فال روزانه یکشنبه 11 فروردین 98

فال امروز متولدین فروردین


برای کسی کاری کرده اید اما از شما قدرشناسی نشده است و این شما را دلگیر کرده است ،ناراحت نباشید که اگر کاری کرده اید برای رضای خدا کرده اید و او هم جواب میدهد.

فال امروز متولدین اردیبهشت


با کسی گفتگویی داشته ای که از بابت آن ناراحت و دلگیر شده ای ولی صبر کن که او از گفته خود پشیمان خواهد شد و به سوی تو بازخواهد گشت و همیشه در خاطر داشته باش که روزگار به یک پایه نمی چرخد.

فال امروز متولدین خرداد


شما خیلی خوش اقبال هستید ،مطمئن باشید درهرکار و هر جایی خداوند متعال با شما همراه است ،و موفقیّت های چشمگیری در انتظار شماست.

فال امروز متولدین تیر


عده ای بدون اطلاع و غلط شما را راهنمایی می کنند ،از آنها دوری کن و سعی کن فرد دنیا دیده و قابل اطمینانی را طرف مشورت خود قرار دهی

فال امروز متولدین مرداد


شما خیلی تنها هستید و تنهائیتان بیش از حد شده ،شما همیشه جوان باقی نمی مانید در دوران کهولت نیازمند به همدم و مونس هستید پس سعی کنید تا وقت باقی است فکری بکنید.

فال امروز متولدین شهریور


شما آدم افتاده و بی ادعایی هستید ولی مورد کم مهری اطرافیان قرار گرفته اید و از این بابت غصه دار هستید اما این مشکلات به زودی برطرف خواهد شد.
فال روزانه یکشنبه 11 فروردین 98

فال امروز متولدین مهر


شما آدمی هستید که به عهد خود پایبند هستید و در زندگی به معنویات بیشتر از مادیات اهمیت می دهید و به همین خاطر بسیار دلسوخته هستید اما مطمئن باشید که موفقیت از آن شماست.

فال امروز متولدین آبان


شما با کسی همنشین شده اید که گفتار او اثر زیادی درشما بخشیده است و حتی باعث شده که مسیر زندگی تان را تغییر دهید و هدف پیشنهادی او را دنبال کنید ،به فعالیت خود ادامه دهید که موفق خواهید شد.

فال امروز متولدین آذر


به خداوند امیدوار باشید ،دعای شما کارساز است. هرگز مغرور نشوید زیرا خداوند از غرور بیزار است و خدا با فروتنان است.

فال امروز متولدین دی


شب و روزتان را وقف به دست آوردن تنها یک چیز نکنید ،زندگی پستی بلندی بسیار دارد.آن قدر خیالاتی نباشید. ارزش خود را درهمه جا نگه دارید.

فال امروز متولدین بهمن


اگر به پند و اندرز خردمندانه دیگران گوش کنید کامیاب خواهید شد و راه را از چاه تشخیص می دهید.

فال امروز متولدین اسفند


اگر خواستار موفقیّت و محبوبیت در میان مردم هستی سعی کن در دوستی ثابت قدم باشی زیرا موفقیت تو در اتحاد و دوستی خالصانه میسر می شود. پس بی وفایی را کنار بگذار.
advertising