فال روزانه دوشنبه 6 اسفند 97

خواندنیطالع بینی

- 97/12/06
فال روزانه دوشنبه 6 اسفند 97

فال امروز متولدین فروردین


عجله کنید روزهایتان را به بطالت می‌گذرانید این باعث می شود که علم و دین را فراموش کنید. به یاد عهدی بیافتید که در زمان قدیم با خود و خدا بسته اید. صفای دل را در راه عشق پیدا کنید که بدون عشق باز هم عمرت به هدر خواهد رفت.

فال امروز متولدین اردیبهشت


تصمیم به کاری گرفته ای درانجامش شک نکن و دل به خدا بسپار ،برای کاری که می خواهی بکنی همت داشته باش و اگر ناامید شوی موفق نخواهی بود.

فال امروز متولدین خرداد


خیلی ناامید هستی ،دست از ناامیدی بردار و دلت را قوی کن که کلید هر دربسته ای دعاست. از دورویی و تزویر دوری کن و با صداقت پیش برو که موفق خواهی شد.

فال امروز متولدین تیر


شما آدمی هستید که به عهد خود پایبند هستید و در زندگی به معنویات بیشتر از مادیات اهمیت می دهید و به همین خاطر بسیار دلسوخته هستید اما مطمئن باشید که موفقیت از آن شماست.

فال امروز متولدین مرداد


آرزو پروری در دنیای فانی بی معناست. در بند ظواهر نباید بود و بلند نظری وصفا دادن روح و درون تورا شایسته مقام های برتر که قناعت ورزی و تسلیم تقدیر شدن از مراحل فهم است.

فال امروز متولدین شهریور


کسی از شما یاری و کمک خواسته است ،اگر می توانید کوتاهی نکرده و به او کمک کنید ،که نیکی کردن بهترین کارهاست. دلت را پاک کن و بدون ریا و تزویر باش تا خدا هم پشت و پناه تو باشد.
فال روزانه دوشنبه 6 اسفند 97

فال امروز متولدین مهر


خبرهای بسیار خوشی درراه است که زندگی را به شما باز می گرداند ،هر چند کاری کرده اید که خود را مستوجب این شادی نمی دانید پس سعی کنید این اشتباه را تکرار نکنید.

فال امروز متولدین آبان


شما فکر می کنید که اگر در کاری شکست خوردید هیچ مقصر نیستید بلکه تقدیر این طور بوده است ولی اگر درست عمل نمایید و پشتکار داشته باشید تقدیر هم با شماست.

فال امروز متولدین آذر


اراده ات بسیار قوی است و با آن می توانی دنیا را زیر و رو کنی. همه چیز را زیبا می بینی و از این دید خود راضی هم هستی. زیبایی ها آنقدر تو را مست کرده که به خزان فکر نمی کنی. گاهی خود را مثل باد سبک می دانی و دلت می خواهد همراه آن سرگردان باشی ولی این خیالات برایت ثمری ندارد پس اراده ی قوی خویش را به کار برده، دنیا و آخرت خود را بساز.

فال امروز متولدین دی


از ریا و تزویر دوری کن که خداوند را تنها با سادگی و یکرنگی می توان درک کرد. پس ساده زندگی کن تا خدا با تو باشد

فال امروز متولدین بهمن


نوید فتح و پیروزی خیلی زود به شما داده می‌شود و آنقدر خوشحال می‌شوید مثل اینکه بهشت و یک حوری به شما بخشیده اند. بخت با شماست و لطف خداوند شامل حالتان شده است. همیشه شکرگزار باشید ، چرا که شکر نعمت، نعمتت افزون کند.

فال امروز متولدین اسفند


خیلی عاشق هستی و از غم و دوری شب و روز نداری ولی بدان که اگر اینطور پیش بروی همه چیز را از دست می‌دهی پس سعی کن کمی واقعی تر فکر کنی.
advertising