فال روزانه سه شنبه 28 اسفند 97

خواندنیطالع بینی

- 97/12/28
فال روزانه سه شنبه 28 اسفند 97

فال امروز متولدین فروردین


شما امروز دارید به طور جدی به سبک زندگیتان و کارهایی که این اواخر کرده اید فکر می کنید و به ویژه این یک ماه اخیر ذهنتان را به خود درگیر کرده است. حالا دیگر وقت آن رسیده است که برای خودتان نقشه ای در نظر بگیرید و به آن متعهد شده و روی خواسته ها و برنامه هایتان متمرکز شوید و بر اساس آنها پیش بروید. ولی تلاش نکنید که ناگهان همه چیز را به یک باره تغییر دهید. به جای این که ناگهان تمام زندگیتان را زیر و زبر کنید و خیلی زود هم خسته شده و به روند قبلیتان باز گردید، با قدم های کوچک شروع کرده و با سرعتی کم ولی مداوم پیش بروید. برای اینکه بتوانید نسبت به نامزدتان شناخت بیشتری پیدا کنید با او در اجتماعات مختلف و به ویژه جمع دوستان حضور پیدا کنید.

فال امروز متولدین اردیبهشت


کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

فال امروز متولدین خرداد


شما لطافتی را که در سابق برای انجام کارهایتان داشته‌اید را از دست داده‌اید به همین دلیل باعث شده است که اطرافیان تان کمی‌از شما دلخور شوند و از شما دوری کنند. بین صحبت‌هایتان و رفتارهایتان تعادلی را برقرار سازید، در حال حاضر صحبت‌هایی که از زبان شما جاری می‌شود با رفتارهایتان تفاوت‌های بسیاری دارد. تا تعادل کامل تان را حفظ نکرده اید صحبتی را بر زبان نرانید. امروز بجای کار کردن و یا به تنهایی بازی کردن، روش خودرا تغییر داده و با افراد دیگر و در جمع باشید. با ملحق شدن به یک گروه اجتماعی میتوانید از قید و بندها رها شوید.

فال امروز متولدین تیر


ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

فال امروز متولدین مرداد


شما شاید خیلی دوست نداشته باشید که سرعت خودرا کم کنید، ولی همان‌ گونه در حال ذخیره کردن انرژی‌تان هستید. اگر بتوانید تمام کارهایی که هم اکنون شروع کرده اید را به پایان برسانید دردسری واقعی برای خود درست کرده اید، پس روش عاقلانه تر این است که اول استراحت کنید و بعد کار درست را انجام دهید، چراکه اگر غیر از اینکار را بکنید به هدفتان نمیرسید و وادار میشوید تمام روز برای غلبه بر ناامیدی تان مبارزه کنید. فراموش نکنید که شما برای چیزهایی که به دنبالشان هستید پایه ریزی میکنید.

فال امروز متولدین شهریور


چرا فکر می کنی کسی اندوه تو را نمی داند. خیال نکن که کسی ناله ها و آه های تو را درک نمی کند. از یاد خدا غافل نشو که تمام احوالات تو واقف است. گوهری را که تو در پی اش هستی حتی در عمق ترین دریاها که باشد به تو می دهد. از تو حرکت از خدا برکت.
فال روزانه سه شنبه 28 اسفند 97

فال امروز متولدین مهر


خاطراتی از گذشته هستند که با وجود آن که می دانید تاثیر خوبی روی زندگیتان ندارند، حاضر نیستید به هیچ عنوان آنها را رها کنید. خوشبختانه شما به نقطه عطفی در زندگی خود نزدیک شده اید و می توانید بالاخره این تصویرهای باقی مانده از گذشته را برای آخرین بار مرور کرده و سپس فراموش کنید و ببینید چه چیزی در انتظارتان است. در هر صورت به خودتان هیچ فشاری وارد نکنید و بگذارید این جریان روند طبیعی خودش را داشته باشد. در کارگاه ها و سمینارهای یک روزه در زمینه های خوشبختی و موفقیت ثبت نام کنید تا هم احساس بهتری نسبت به زندگی پیدا کرده و هم با افراد جدید آشنا شوید.

فال امروز متولدین آبان


صلاح در این است که فعلا به عهدی که بسته ای عمل کنی. درست است که پشیمان شده ای اما خود را به دست سرنوشت سپرده ای. رحمت خداوند شامل حالت می شود و اقبال بلند و ثروت زیادی به تو می بخشد. اما مواظب باش با وزیدن باد غفلت زود همه چیز را از دست ندهی.

فال امروز متولدین آذر


ممکن است آماده باشید که با بیان کردن درست و دقیق احساسات تان به دیگران اجازه دهید دقیقا بدانند که شما چه فکر می‌کنید. اما اینها احساسات کاملا پیچیده‌ای هستند، پس آسان نیست که بخواهید آنها را کنترل کنید. آنها با خود جذابیت‌های خیالی بسیاری دارند، تمایلات و ترس‌ها، و هیچ کسی نمی‌تواند اختلاف بین آنها را متوجه شود. با این وجود، ریسک کردن و استفاده از تجربیات تان می‌تواند بین شما و تاثیر اعمال اخیرتان مانع ایجاد کند. تمایل همیشگی شما به در دست گرفتن کنترل اوضاع امروز از حد خارج شده است و با تصور کردن بهترین راه حل ممکن برای هر مشکلی فکر می کنید که تتها خودتان بهترین راه را می توانید پیدا کنید و می خواهید به زور رهبری دیگران را در دست بگیرید.

فال امروز متولدین دی


غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطاها به دور باشی. احساس خستگی می کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی.

فال امروز متولدین بهمن


شاید امروز کمی ‌احساس ناراحتی و آشفتگی بکنید، به خصوص اگر به خاطر روابط دوستانه خیلی سخت کار کرده باشید. حتی اگر تازگیها در کارتان پیشرفت هم کرده باشید، ولی از اتفاقات نه چندان جالبی که روی داده نیز آگاه هستید. شما واقعا خسته شده‌اید و وسوسه می شوید که به شکستان اعتراف کنید. اما اینکار را نکنید!! مدتی است که شما تحت فشارهای سنگینی بودید و حالا بهتر است صبر کرده و ببینید کارهای که قبلا انجام دادید به کجا رسیده است. مجردها باید در مورد انتظارات خود از یک رابطه عاطفی با دوستان و اطرافیان خود صحبت کنند تا بتوانند فرصت های خوبی را برای خود فراهم کنند، شاید آنها بتوانند نیمه گمشده تان را به شما معرفی کنند.

فال امروز متولدین اسفند


امروز با طبیعت شاد و آرامتان تأثیر بسیار زیادی روی اطرافیان خود می توانید داشته باشید. با جذابیتی که دارید به هر کجا که بخواهید می توانید برسید، پس از آن هر جور که دلتان می خواهد استفاده کنید. به جای این که با فکر کردن به ناملایمات زندگی خودتان را آزار بدهید روی نقاط مثبت تمرکز کنید و در طرف آفتابی خیابان راه بروید. لبخند بزنید و باعث شادی اطرافیانتان بشوید. امروز در زمینه روابط عاطفی بسیار خوش شانس هستید، تا جایی که می توانید از این فرصت استفاده کنید؛ اگر مجرد هستید به کسی که دوست دارید ابراز علاقه کنید و اگر متاهل هستید هم برای رابطه تان وقت بگذارید و آتش عشق را دوباره در وجود خودتان زنده کنید
advertising