فال روزانه چهارشنبه 22 اسفند 97

خواندنیطالع بینی

- 97/12/22
فال روزانه چهارشنبه 22 اسفند 97

فال امروز متولدین فروردین


هرگز به فردی که نمی شناسید اعتماد نکنید و عنان اختیار خود را به دست غیر ندهید و آنچه به شما می گویند نسنجیده و بدون تحقیق نپذیرید و با مردم دانا معاشرت کنید تا موفق شوید.

فال امروز متولدین اردیبهشت


از تحولی که در زندگی شخصی و اجتماعی شما رخ داده است تعجب نکنید و منتظر تحول های بعدی نیز باشید که با هر تحولی پیروزی نصیب شما می شود و از این تحول ها بهره مند خواهید شد.

فال امروز متولدین خرداد


اگر یك بار برنامه ریزی انجام دهید دیگر نمی‌توانید به برنامه خود را تغییر دهید پس قبل از اینكه هر برنامه ریزی ‌برای آینده خود بگیرید، تمام دلایل مخالف و موافق را خوب بررسی كنید.

فال امروز متولدین تیر


همواره در کار خود کوشا باشید و به فعالیت خود ادامه دهید و از رنج و زحمت کار نهراسید و با مشکلات مبارزه کنید تا موفق شوید.

فال امروز متولدین مرداد


در زندگی برایتان رنج و سختی پدید می آید. آماده باشید و از آن ها نهراسید.با توکل به خداوند سختی ها پایان خواهد یافت.

فال امروز متولدین شهریور


خوشبین و امیدوار باشید. شما یا امروز یا به همین زودی ها احساس می کنید که پر انرژی و مثبت اندیش میباشید. زمان مناسبی است که کار جدیدی را آغاز کنید.
فال روزانه چهارشنبه 22 اسفند 97

فال امروز متولدین مهر


شما اواخر روز سرحال تر می شوید و ترغیب می شوید در نگرش های جدی خود تغییراتی داده و کارهای لذت بخش تر و جالب تر انجام دهید.

فال امروز متولدین آبان


بر سر دو راهی مانده اید باید برنامه ریزی سرنوشت سازی در زندگیتان انجام دهید که نه فقط بر سرنوشت خودتان بلکه بر دیگران نیز تاثیر می گذارد. این برنامه ریزی به هر حال قرین موفقیت خواهد بود.

فال امروز متولدین آذر


موانع و رنج و سختی ها را پشت سر می گذارید و به آرامش می رسید. وضع کار و حرفه تان رو به رونق می گذارد و به رفاه دست می یابید.

فال امروز متولدین دی


مراقب منفعت‌ها و فرصت ها که به دست می‌آورید باشید تا آن ها را هدر ندهید. موفقیت ها و راه‌های کوچک پلی برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ تر است.

فال امروز متولدین بهمن


شاید امروز برای خیلی ها روز استراحت باشد،اما شما شدیدا درگیر برنامه ریزی و تلاش برای رسیدن به اهداف خود خواهید بود.

فال امروز متولدین اسفند


هرگز از کاری که می کنید نا امید نباشید و به آنچه که دارید قناعت کنید چون آنچه را که خداوند قادر متعال برای هر بنده ای مقدور فرموده به اندازه استعداد و لیاقت اوست پس به این امر شاکر باشید تا کامروا گردید.
advertising