فال روزانه دوشنبه 27 اسفند 97

خواندنیطالع بینی

- 97/12/27
فال روزانه دوشنبه 27 اسفند 97

فال امروز متولدین فروردین


با وجود این که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، استرس ناشی از فشار کاری بیش از حد باعث شده است سطح انرژیتان پایین بیاید و شاید حتی کمی احساس افسردگی کنید. امروز روزی فوق العاده برای ماندن در خانه و استراحت است. خودتان را از موقعیت های استرس زا دور نگه دارید و حتی از انجام فعالیت هایی که به فعالیت ذهنی نیاز دارند تا جای ممکن خودداری کنید. زحمت آشپزی هم به خودتان ندهید و برای شام یک پیتزا سفارش بدهید و پای تلویزیون لم بدهید و از یک روز تنبلی لذت ببرید تا بتوانید تجدید انرژی کرده و فردا را صرف انجام کارهای عقب افتاده در منزل کنید و با دوستان و عزیزانتان وقت بگذرانید.

فال امروز متولدین اردیبهشت


امروز برای تان سخت است تاثیری که بر روی اطرافیان تان دارید را ببینید به هرحال بسیار مهم است که قبل از این که کاری انجام دهید که بعداً پشیمان شوید به عواقب آن خوب بیندیشید. حتی اگر نیات شما خوب باشد بازهم ممکن است رفتار عجیبی داشته باشید و آنهایی که از شما حمایت میکنند را اذيت دهید. اما اگر این طور بنظر میرسد که شما خودتان را عقب نگاه داشته‌اید احتمالا شخصی بشما مشکوک میشود. بهترین راه حل اين است كه از قدرت خود آگاه باشید و زمانیکه لازم است از این توانایی خود بهترین بهره را ببرید. شما درباره تصمیماتی که باید بگیرید زیاد مطمئن نیستید اما نگرانی اوضاع را بهتر نمیکند. فقط سعی کنید تا آنجا که درتوان دارید و با استفاده از اطلاعاتی که بدست آورده اید بهترین تصمیم را بگیرید.

فال امروز متولدین خرداد


با اینکه امروز نسبت به زندگی خوش بین هستید، ‌اما می‌توانید احساس کنید که اتفاقاتی دارد می‌افتد که نگرانی و اضطراب برای شما ایجاد می‌کنند. اما به این معنی نیست که شما از تغییر می‌ترسید و مخالف آن هستید؛ فقط به این خاطر است که دلواپس این هستید که مبادا طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای خودتان دارید خراب شوند. انرژی تان را صرف این نکنید که با تلاش و کوشش بسیار بخواهید روال زندگی را به همان شیوه قدیمی ‌برگردانید. به جای جنگیدن با تغییر و دگرگونی، با آغوش باز به استقبال‌شان بروید. منتظر چه هستید؟ از همین حالا شروع کنید!

فال امروز متولدین تیر


امروز شما از این که وقتتان را صرف کارتان کنید کاملا راضی هستید، زیرا از تحسین و تأییدی که در قبال زحماتی که می کشید دریافت می کنید لذت می برید و علاوه بر این می توانید می توانید در زمان کار کردن ذهنتان را از افکار آزار دهنده ای که به سراغتان آمده اند دور کنید. امروز ممکن است با برخی از تجهیزات خانه تان به مشکل بربخورید و یا مشکلی فنی در ساختمانتان به وجود بیاید و مجبور باشید تعمیرکار را خبر کنید و زمانی را که قصد داشته اید صرف کارهای بهتری بکنید را صرف حل این مشکل کنید، اما برطرف کردن این وضعیت ضروری است و نمی توان آن را پشت گوش انداخت. در فاصله ای که مجبور هستید منتظر رفع این مشکل باشید یک فیلم خوب ببینید و یا یک کتاب جالب بخوانید

فال امروز متولدین مرداد


ممکن است امروز بدلیل تجمع بسیاری از سیاره‌هایي در نشان تان برایتان بسیار سخت باشد که به احساسات خود اعتماد کنید. ولی دیگران از این تجمع نجومی‌بیشترین استفاده را می کنند و اوقات بهتری دارند. اما شما با صدای یاغی درونی خود که بشما یادآوری می کند چگونه زندگی تان را نامتعادل کنید درگیر هستید. شما به خودتان اجازه می دهید که عقل تان به قلب تان دستور دهد که چه کار باید بکنید. نادیده گرفتن آرزوهایی که اینروزها دارید کار جالبی نیست. پس قبل از این که حرکت تان را شروع کنید اول خوب فکر کنید.

فال امروز متولدین شهریور


اخیرا دارای انرژی فوق العاده‌ای شده اید که گاهی خودتان از این انرژی، کارها، رفتارهایی که در اثر این جریان به شما وارد می‌شود دچار تعجب شده اید. شما در بهترین برحه زندگی‌تان واقع شده‌اید بهتر است پل‌هایی را که برای رسیدن به خوشبختی به آنها نیاز دارید از هم اکنون بنا سازید، شما توانایی انجام این کار دارید فقط مهم این است که خود را باور کنید، زیرا جام قهرمانی بزرگی در انتظار شما می‌باشد. شما قادرید که درحدود اختیارات خود فرمان دهید و این باعث می شود دیگران به شما بعنوان راهنمای راه خود نگاه کنند. به هرحال فقط چون دیگران شما رابه چشم یک انسان بلند مرتبه می بینند به معنی این نیست که بخواهید مسئولیت‌های بی شماری قبول کنید و به خوبی هم بتوانید از عهده انها برآیید.
فال روزانه دوشنبه 27 اسفند 97

فال امروز متولدین مهر


مشکل شما در حال حاضر این نیست که نمی توانید روی کارهایتان تمرکز کنید، این است که کارهای خیلی زیادی را می خواهید به طور همزمان انجام دهید. ایده های خیلی زیادی در ذهنتان هستند، اما باید سعی کنید آنهایی را که واقع گرایانه هستند را در نظرداشته باشید. احساس محدودیت، فشار و بحث و درگیری در رابطه عاطفی و یا کاریتان ممکن است باعث شود فکر پابان بخشیدن به آن به سرتان بزند. فعلا دست نگه دارید و عجولانه برخورد نکنید. این وضعیت به احتمال زیاد موقتی است و بهتر است یکی دو روزی دست نگه داشته و سپس دوباره به آن فکر کنید. اگر همین امروز بخواهید به وضعیت موجود واکنش نشان دهید به احتمال زیاد به زودی دچار پشیمانی خواهید شد.

فال امروز متولدین آبان


شما اکنون به روابط تان امیدوار هستید اما ممکن است هنوز احساسات تان در نوسان باشد چرا که ماه به هفتمین خانه از “شرکا” شما وارد می شود. شما احتمالا بیش از حد نسبت به نتایج دل کندن و رها سازی حساس هستید. بنابراین اگر شخصی کاری انجام داد و شما را در آن دخالت نداد موضوع را بیش از حد شخصی نکنید و تصمیم نگیرید که دوستی تان را بهم بزنید. به دوستان تان آزادی دهید ودر عین حال به انها اعتماد داشته باشید همانگونه که دوست دارید انها نسبت بشما همین رفتار را داشته باشند. شما دارید یکی پس از دیگری به مسئولیت هایی که در انتظارتات هستند می افزایید و این توهم که از پس انجام همه این کارها بر خواهید آمد شما را گمراه خواهد کرد.

فال امروز متولدین آذر


امروز مسائل و مشکلات مالی کاملاً شما را گیج و پریشان می‌کنند، برای اینکه شما واقعا نمی‌دانید چه روشی را انتخاب کنید. نصیحت کننده‌های همیشگی شما! راههای پیچیده‌ای را بهتان پیشنهاد می‌کنند که حتی از خود مشکل هم پیچیده تر است!! درنهایت شما باید هوشمندی و زیرکی خود را کنار بگذارید، از تجزیه و تحلیل کردن منطقی دست بردارید و به حرف دلتان گوش دهید. امروز سعی نکنید تصمیمات خود را با عقل و منطق توجیه کنید؛ فقط صدای درونتان هرچه بهتان گفت گوش دهید. رشد شخصی در حال حاضر بیشتر از رشد مادی برایتان اهمیت دارد و این موضوع در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد، زیرا اولی در نهایت به دومی ختم خواهد شد.

فال امروز متولدین دی


یکی از دوستانتان دارد تغییرات بزرگی را در زندگی خود تجربه می کند و امروز برای کمی درد دل کردن و راهنمایی گرفتن از شما به سراغتان خواهد آمد. مشکل کار اینجاست که شما خودتان کمی تحت فشار و استرس هستید و خیلی حال و حوصله گوش کردن به مشکلات دیگران را ندارید. سعی کنید کمی همدردی از خودتان نشان دهید و برای مدت کمی هم که شده به حرف های او گوش کنید، بالاخره یک روز هم خواهد رسید که شما شانه ای برای گریه کردن لازم داشته باشید. شما امروز کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید، اما اگر دست بجنبانید خواهید توانست تفریح و استراحت را از بعدازظهر شروع کنید و حسابی خوش بگذرانید.

فال امروز متولدین بهمن


ممکن است شما یک تعارض گرایشی اجتنابی نسبت به نزدیک ترین دوست یا یکی از شرکای صمیمی‌خود داشته باشید. شما می خواهید که يك دوستی و شراکت عمیق تر و نزدیک تر داشته باشید. اما برای‌تان سخت است که شروع كنيد و آسیب پذیری تان را نشان دهید. اگر همیشه از ضربه خوردن بترسید هیچوقت در زندگی تان موفق نخواهید شد. بیان کردن احساسات بدون این که بخواهید به نتیجه‌اي برسید باعث می شود استرس از وجود تان دور شود و بشما اجازه می دهد که به سکوت و سکون باقیمانده در وجودتان غلبه کنید.

فال امروز متولدین اسفند


با وجود اینکه ممکن است در رابطه با رابطه اخیری که دارید امیدوار باشید،‌ احساسات تان تحریک شده است و باعث شده تا هر اتفاقی که امروز می‌افتد را بسیار مهمتر فرض کنید. شما ترجیح می‌دهید تا اکنون ملودرام‌های زندگی تان را به حداقل برسانید، اما به نظر می‌رسد آنها شما را هر کجا که می‌روید تعقیب می‌کنند. به جای تلاش برای جلوگیری از اینکار،‌سعی کنید دریچه قلب تان را باز بگذارید تا احساسات خود را بیان کرده و از این طریق به آرامش برسید. امروز شما به فکر گسترش افق های پیش رویتان هستید و شاید به یک مسافرت طولانی مدت و یا رفتن به مقصدی دور دست فکر کنید.
advertising