فال روزانه جمعه 24 اسفند 97

خواندنیطالع بینی

- 97/12/24
فال روزانه جمعه 24 اسفند 97

فال امروز متولدین فروردین


هرگز از کاری که می کنید نا امید نباشید و به آنچه که دارید قناعت کنید چون آنچه را که خداوند قادر متعال برای هر بنده ای مقدور فرموده به اندازه استعداد و لیاقت اوست پس به این امر شاکر باشید تا کامروا گردید.

فال امروز متولدین اردیبهشت


بر سر دو راهی مانده اید باید برنامه ریزی سرنوشت سازی را انجام دهید که نه فقط بر سرنوشت خودتان بلکه بر دیگران نیز تاثیر می گذارد. این برنامه ریزی به هر حال قرین موفقیت خواهد بود.

فال امروز متولدین خرداد


خوشبین و امیدوار باشید. شما یا امروز یا به همین زودی ها احساس می کنید که پر انرژی و مثبت اندیش میباشید. زمان مناسبی است که کار جدیدی را آغاز کنید.

فال امروز متولدین تیر


مراقب منفعت‌ ها و فرصت های زندگی که به دست می‌آورید باشید تا آن ها را هدر ندهید. موفقیت ها و راه‌های کوچک پلی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ تر است.

فال امروز متولدین مرداد


همواره در کار خود کوشا باشید و به فعالیت خود ادامه دهید و از رنج و زحمت کار نهراسید و با مشکلات مبارزه کنید تا موفق شوید.

فال امروز متولدین شهریور


در زندگی برایتان سختی ها و موانع پدید می آید. آماده باشید و از آن ها نهراسید.با توکل به خداوند سختی ها پایان خواد یافت.
فال روزانه جمعه 24 اسفند 97

فال امروز متولدین مهر


هرگز به افرادی که نمی شناسید اعتماد نکنید و عنان اختیار خود را به دست غیر ندهید و آنچه به شما می گویند نسنجیده و بدون تحقیق نپذیرید و با مردم دانا معاشرت کنید تا موفق شوید.

فال امروز متولدین آبان


ناامیدی را از خود دور کنید و از یاس بپرهیزید تا دلشاد شوید و اگر نظر وصلت دارید از آن نهراسید و اقدام کنید که مبارک است.

فال امروز متولدین آذر


هرگز به این شاخ و آن شاخ نپرید و به این در و آن در نزنید و خود را آواره و سرگردان نکنید و به کار خود امیدوار باشید که توفیق با شما یار است و با نصایح بزرگان موفق خواهید شد.

فال امروز متولدین دی


شما اواخر روز سرحال تر می شوید و ترغیب می شوید در نگرش های جدی خود تغییراتی داده و کارهای لذت بخش تر و جالب تر انجام دهید.

فال امروز متولدین بهمن


اگر یک بار برنامه ریزی انجام دهید دیگر نمی‌توانید به این راحتی آن را تغییر دهید پس قبل از اینکه هر برنامه ریزی ‌برای آینده خود انجام دهید، تمام دلایل مخالف و موافق را خوب بررسی کنید.

فال امروز متولدین اسفند


شاید امروز برای خیلی ها روز استراحت باشد،اما شما شدیدا درگیر برنامه ریزی و تلاش برای رسیدن به اهداف خود خواهید بود.
advertising