فال شبانه یکشنبه 7 بهمن 97

خواندنیطالع بینی

- 97/11/07
فال شبانه یکشنبه 7 بهمن 97

فال امشب متولدین فروردین


با آنکه شما مسیر درست را برای رسیدن به هدف برگزیده‌اید؛ اما شرایط به گونه‌ای است که اکنون قدم گذاشتن در مسیری که می‌خواستید، درست نیست. ابتدا باید موانع را از پیش‌ رو بردارید.

فال امشب متولدین اردیبهشت


به ظاهر مردم توجه نکنید. سعی کنید از باطن عقیده‌ی آنها آگاه شوید. رسیدن به هدف مشکل است؛ ولی اگر شما بر مردم و به‌ویژه اطرافیانتان سخت نگیرید، دنیا نیز بر شما آسان می‌گیرد.

فال امشب متولدین خرداد


به زودی خبر خوشی به شما می‌رسد و موانع از سر راه شما برداشته می‌شوند. اگر کوهی از مشکلات هم سر راه شما قرار بگیرد ، با همتی که شما دارید، همه را کنار زده و به مقصود می‌رسید

فال امشب متولدین تیر


باید قدر خود و لحظات زندگی را بدانید و از فرصت‌ها به بهترین نحو بهره ببرید. سرانجام امر، قابل پیش‌بینی نیست؛ اما اگر به هوش باشید و به موقع عمل کنید، به نتیجه خواهید رسید.

فال امشب متولدین مرداد


برای رسیدن به هدف و مقصود تلاش زیادی می‌کنید؛ اما تلاش صرف کافی نیست. گاهی علاوه بر عقل بر احساس خود نیز اعتماد کنید. بکوشید که همیشه در مسیر رشد و پیشرفت باشید.

فال امشب متولدین شهریور


روزگار نیک و مبارکی پیش روی شماست. از نفاق و ریا به دور باشید و همواره دستگیر نیازمندان باشید.
فال شبانه یکشنبه 7 بهمن 97

فال امشب متولدین مهر


سختی‌ها و مشکلات روزگار را بر شما تلخ کرده‌اند. از سختی‌ها نهراسید که در آینده‌ای نه‌چندان دور، روزگار به کام شما خواهد بود.

فال امشب متولدین آبان


شرط کامیابی شما این است که از تعجیل کردن بپرهیزید.صبر و تاَمّل، شما را به خواسته‌تان می‌رساند.

فال امشب متولدین آذر


اگرچه شرایط نامناسب است اما بهترین زمانی است که شما توانایی‌ها و برتری خود را به دیگران ثابت کنید. این‌گونه اعتماد بزرگترها و افراد مهم را جذب خواهید کرد. روزهایی پر از موفقیت و شادی در انتظار شماست.

فال امشب متولدین دی


شما بر سر دو راهی قرار گرفته‌اید. راهی که میخواهید انتخاب کنی بی خطر نیست، با این حال شما از دشواری‌های آن نمی‌هراسید‌. اگر راحتی و آسایش را می‌طلبید از تصمیمتان منصرف شوید؛ اما اگر واقعا در رسیدن به خواسته‌تان مصمّم هستید، آن را عملی کنید.

فال امشب متولدین بهمن


به هوش باشید و از تجربه‌ی دیگران بهره‌ بگیرید. فرصت‌ها و جوانی خود را بیهوده از دست ندهید که این ایّام گذرا و ناپایدار است.

فال امشب متولدین اسفند


شما از موج‌های خطرناک و ویران‌کننده‌ی زندگی رهایی یافته‌اید و به ساحل آرزوی بلند خود رسیده‌اید. همه در انتظار هستند که ببینند اکنون چه‌ خواهیدکرد. قدر آنان را که در سختی‌ها یاور شما بوده‌اند، بدانید.
advertising