فال شبانه یکشنبه 25 آذر 97

خواندنیطالع بینی

- 97/09/25
فال شبانه یکشنبه 25 آذر 97

فال امشب متولدین فروردین


برای رسیدن به هدف و مقصود تلاش زیادی می‌کنید؛ اما تلاش صرف کافی نیست. گاهی علاوه بر عقل بر احساس خود نیز اعتماد کنید. بکوشید که همیشه در مسیر رشد و پیشرفت باشید.

فال امشب متولدین اردیبهشت


روزگار نیک و مبارکی پیش روی شماست. از نفاق و ریا به دور باشید و همواره دستگیر نیازمندان باشید.

فال امشب متولدین خرداد


سختی‌ها و مشکلات روزگار را بر شما تلخ کرده‌اند. از سختی‌ها نهراسید که در آینده‌ای نه‌چندان دور، روزگار به کام شما خواهد بود.

فال امشب متولدین تیر


شرط کامیابی شما این است که از تعجیل کردن بپرهیزید.صبر و تاَمّل، شما را به خواسته‌تان می‌رساند.

فال امشب متولدین مرداد


به هوش باشید و از تجربه‌ی دیگران بهره‌ بگیرید. فرصت‌ها و جوانی خود را بیهوده از دست ندهید که این ایّام گذرا و ناپایدار است.

فال امشب متولدین شهریور


شما از موج‌های خطرناک و ویران‌کننده‌ی زندگی رهایی یافته‌اید و به ساحل آرزوی بلند خود رسیده‌اید. همه در انتظار هستند که ببینند اکنون چه‌ خواهیدکرد. قدر آنان را که در سختی‌ها یاور شما بوده‌اند، بدانید.

فال امشب متولدین مهر


شما بر سر دو راهی قرار گرفته‌اید. راهی که میخواهید انتخاب کنی بی خطر نیست، با این حال شما از دشواری‌های آن نمی‌هراسید‌. اگر راحتی و آسایش را می‌طلبید از تصمیمتان منصرف شوید؛ اما اگر واقعا در رسیدن به خواسته‌تان مصمّم هستید، آن را عملی کنید.

فال امشب متولدین آبان


همه چیز به نفع شماست ولی تنها چیزی که می‌تواند همه‌ی پل‌های پیش رویتان را خراب کند، بی‌احتیاطی است. محتاط و زیرک باشید.
فال شبانه یکشنبه 25 آذر 97

فال امشب متولدین آذر


از ابتدای روابط و اتفاقهای زندگی نمی‌توانید ادامه‌ی آن را پیش‌بینی کنید. همیشه شروع خوب نشانه‌ی ادامه‌ی خوب و پایان خوب نیست.

فال امشب متولدین دی


موفقیت‌هایی که در پیش دارید اندک و کوچک‌اند مگر اینکه اراده‌تان را قوی کنید. واقع‌بین باشید و از بلندپروازی‌های بی‌نتیجه دست بردارید.

فال امشب متولدین بهمن


مخالفتهایی که با شما می‌شد، اکنون از بین رفته و زمان آزادی شما فرا رسیده است. هر حرکتی به نفع شماست. ملاقاتی در پیش دارید.

فال امشب متولدین اسفند


خود را با هر شرایطی وفق دهید و در هر شرایطی سروری کنید نه بردگی. اگر قصد ازدواج دارید، در مورد شخصی که می‌خواهید با او ازدواج کنید، بیشتر تحقیق کنید.
advertising