فال این هفته پی ام سی از شنبه 29 دی 97 تا جمعه 5 بهمن 97

خواندنیطالع بینی

- 97/10/30
فال این هفته پی ام سی از شنبه 29 دی 97 تا جمعه 5 بهمن 97

فال هفتگی PMC متولدین فروردین


فصل تازه ای در زندگی تان شروع می شود، اینکه ختم به کجا می شود بستگی به شما و انتخابتان دارد. معیارها و ارزش ها را در زندگی تان دوباره بررسی و مرور کنید و گذشته را تکرار نکنید.خبری به گوشتان خواهد رسید که از شادی خواهید رقصید.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت


با کسانی که مانع پیشرفتتان هستند همنشینی و مصاحبت نکنید. در حال حاضر از لحاظ مالی در مضیقه قرار دارید اما به زودی مشکلاتتان حل می شود. به والدین خود بیشتر خدمت کنید خبر خوبی در راه است برای به کرسی نشاندن حرفتان لزومی ندارد بدخلقی کنید، با آرامش و منطق حرف بزنید.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد


مسافر عزیزی از راه می رسدکلید پیروزی تان صبر است. با صبر می توانید به موفقیت تازه ای برسید. وضعیتی پیش آمده که تمامی محاسبات تان را به هم ریخته ، بهتر است جلو ضرر را از همین حالا بگیرید و به جای دستپاچگی و عصبانیت به خودتان مسلط باشید و راه حل درست را پیدا کنید.مسافر عزیزی در راه دارید که به دیدارش چشم و دلتان روشن خواهد شد

فال هفتگی PMC متولدین تیر


شخصی پشت سر دیگری پیش شما بد گویی می کند، به حرفهایش اعتماد نکنید و دل به دلش ندهید، تنها گوش کنید و او را به آرامش دعوت کنید. خودتان را بی دلیل بده نکنید. به والدین خود نیکی کنیدمجبور به انجام کاری خواهید شد که از آن واهمه دارید و یا حرفی را خواهید زد که در حال حاضر جرات گفتنش را ندارید، بعد از انجامش احساس سبکی خواهید کرد.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد


برای فروختن چیزی صبر بس است در فکر فروختن چیزی هستید، اگر به درست بودن تصمیمتان اطمینان دارید بیش از این صبر نکنید. برای باز پس گرفتن قرضی که داده اید هرچه زودتر اقدام کنید، چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است شما الان خودتان بیشتر نیاز دارید. مراقب باشید که با سخنی بی موقع سو تفاهمی در مورد خود در اذهان عزیزانتان ایجاد نکنید.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور


به ندای دلتان گوش دهید نصیحت و پیشنهادات دیگران را بشنوید اما نهایتا بهتر است در حال حاضر به ندای دل خود گوش داده و مطمئن باشید شما را به راه اشتباه سوق نخواهد داد. با مشکلی به ظاهر پیچیده مواجه می شوید، فراموش نکنید که زندگی صرفا سیاه و سفید نیست. جوانب امر را سبک و سنگین کنید، این شما را قادر به اتخاذ تصمیم هوشمندانه و صحیح می کند

فال هفتگی PMC متولدین مهر


کینه به دل نگیرید استعداد خود را در زمینه هنر کشف کنید و آن را پرورش دهید. بی بهانه به شخصی که دوستش دارید خوبی کنید و نتیجه آن را ببینید. کینه را به دل نگیرید فقط به خودتان لطمه می زنید. درد را زمین بگذارید و بگذرید. خودآزاری نکنید به جای آن راهی پیدا کنید تا هم خودتان و هم او را ببخشید و به آرامش برسید. ارزش زندگی تان بیش از این حرفهاست.

فال هفتگی PMC متولدین آبان


از تلاش دست نکشید با نه شنیدن ولو بارها ناامید نشوید. راه دیگری را پیدا کنید اما دست از تلاشتان برندارید.آنچه که به دنبالش هستید حقیقتا مال شماست. به غیبتی که می شنوید اهمیت ندهیدبرای رفتن به جایی یا حضور در محلی که برایتان مهم است باید مقدماتی را فراهم کنید، تا لحظه آخر صبر نکنید و کارها را پشت گوش نیاندازید.

فال هفتگی PMC متولدین آذر


برای پیشرفت خرج کنید برای رسیدن به خواسته تان دعا کردن کافی نیست. بدون تلاش واقعی چیزی تغییر نمی کند. از تکنولوژی و فناوری های جدید غافل نشوید. یادتان باشد برای پیشرفت ابتدا باید خرج کرد. دست از ولخرجی های همیشگی بردارید و برای یادگیری و آماده سازی خودتان خرج کنید. در رابطه احساسی تان دست از جنگیدن بردارید.

فال هفتگی PMC متولدین دی


مراقب رفتارتان باشید حرفی که شنیده اید مثل سوهان روحتان را می خورد. به جای جنگیدن با خودتان با واقعیت کنار بیایید و تصمیمی که درست است را بگیرید و پای تصمیم تان بایستید. مراقب رفتارتان باشید این روزها با هر حرف کوچکی از کوره در می روید. خانواده درکتان می کند و حرفی نمی زند اما اگر مراقب نباشید در محل کار برای خودتان دردسر درست خواهید کرد

فال هفتگی PMC متولدین بهمن


در رابطه با مسائل عاطفی روزهای آرامی را می گذرانید برای پیدا کردن به راهی که با آن برسید خلاق باشید. چیزی را به کسی خواهید بخشید که او را بسیار خوشحال می کند. فکر های مزاحم را از سرتان بیرون کنید تا ایده های جدید راهشان را به ذهنتان پیدا کنند.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند


به حرف مردم گوش ندهید در فکر تدارک برای یک سفر کوتاه اما دور هستید. نگران طوفانی هستید که فکر می کنید هر لحظه رخ خواهد داد.نگرانی را کم و امادگی را برای مقابله با آن بیشتر کنید. به هر حرفی که دیگران می زنند اهمیت ندهید. مردم غالبا جایگاهشان را نمی شناسند. کار خودتان را بکنید که این روزها به شدت در مسیر پیشرفت هستید وقت جا زدن نیست برای یک خرج بزرگ بهتر است کمی بیشتر صبر کنید و دست نگه دارید. همه تخم مرغ هایتان را در یک شانه نگذارید. اینکه خسته اید درست اما حالا وقت جا زدن و تصمیم های یکباره و بدون فکر گرفتن نیست. نگرانی را کنار بگذارید و از سعی و خطا کردن نترسید، همه اشتباه می کنند
advertising