فال روزانه سه شنبه 11 دی 97

خواندنیطالع بینی

- 97/10/11
فال روزانه سه شنبه 11 دی 97

فال امروز متولدین فروردین


شما وقتی مسئولیتی به عهده تان است آن را با نظم و ترتیب انجام می دهید و همین باعث می شود که دیگران برای روبراه کردن کارها به شما تکیه کنند. با این حال امروز انرژیتان کمی کمتر از همیشه است و بی حوصله هستید و نمی توانید انتظارات همه را برآورده کنید. نگران این نباشید که شاید نتوانید تمام کارهایی که در لیست کارهای روزمره تان هستند را به انجام برسانید. کافی است با انجام مهمترین کارها شروع کنید و کارهایی که اهمیت کمتری دارند را برای بعد از اتمام کارهای اصلی بگذارید.

فال امروز متولدین اردیبهشت


حتی اگر همیشه در حفظ حد و مرزها و مخفی کردن اسرار از دیگران مهارت داشته باشید هم امروز نمی توانید در پنهان کردن رازها چندان موفق باشید. نه این که بخواهید به احساسات دیگران لطمه زنید و یا به اعتماد کسی خیانت کنید، تنها مشکل این است که فعلا نمی توانید احساسات خود را مهار کنید و یا چیزهایی که می دانید را از کسی که دوست دارید مخفی کنید. ولی این کار تاثیر چندان خوبی روی رابطه شما نخواهد گذاشت و حتی ممکن است رابطه شما را به خطر بیندازد و اعتماد طرف مقابلتان را نسبت به شما از بین ببرد. مواظب حرف هایتان باشید تا مبادا کلامی از دهانتان در برود و قولی که داده اید را زیر پا بگذارید.

فال امروز متولدین خرداد


مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می‌تواند برای شما کمی نگرانی به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می‌گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می‌کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به آینده‌تان را فراموش کرده‌اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یکی از این دو را انتخاب کنید؛ بلکه باید برای حد میانه آنها تلاش کنید.

فال امروز متولدین تیر


شما یکی از فرصتهای خوب در زندگیتان را از دست داده‌اید و خیلی هم از این اتفاق ناراحت نیستید. اگر شما خودتان را به دست تقدیر بسپارید و منتظر اتفاقاتی باشید که در آینده رخ می‌دهند، این فرصت دوباره به شما رو خواهد کرد. این اتفاق مثل ملاقاات کردن افرادی می‌ماند که شما نمی‌دانید آنها کی و کجا به سراغ شما می‌آیند. هنوز تا آن موقع شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس سر خودتان را شلوغ نگه دارید.

فال امروز متولدین مرداد


اگر تمام اهداف امروز شما تغییر کرد ممکن است باز هم قادر نباشید که فهرست قرار ملاقات‌های سابق خود را تغییر دهید. اما این ارزش استرس وعصبانیت را ندارد؛ فقط دقیقا طبق آنچه که قرار گذاشته‌اید مطابق وظایف تان پیش بروید. نیازی نیست که کسی بداند شما چه فکر می‌کنید؛‌ حتی اگر قلب شما با کاری که دارید می‌کنید در ارتباط است. اما سعی کنید برای مدت زیادی افکار خود را در قلب تان نگاه ندارید برای اینکه زمانیکه آنها را بیرون می‌ریزید احساس راحتی و آزادی بیشتری خواهید کرد.

فال امروز متولدین شهریور


ممکن است دوستان و اعضای خانواده تان امروز به شما تکیه کنند چرا که شما را دارای اختیار و قدرت لازم برای اینکار دانسته اند. این حالت به معنی این نیست که دیگران فکر می‌کنند که شما پاسخ تمام سئوالات را می‌دانید؛‌ بلکه فقط آنها فکر می‌کنند شما توانایی حل بحران و مقاومت در برابر آن را دارید. حتی اگر اعتماد به نفس شما متزلزل شده است شفقت و صداقت روح تان شما را قادر می‌سازد که آن کاری را که باید انجام دهید.
فال روزانه سه شنبه 11 دی 97

فال امروز متولدین مهر


دو دل بودن بین تفکرات مبهم و تجزیه و تحلیل کردن حقایق کمی‌ خسته کننده است، به خصوص اگر نتوانید آنها را از هم تشخیص بدهید. اگر شما گیج شده‌اید، از کمک گرفتن هراس نداشته باشید. بیشتر اوقات شما تنها کسی بودید که به دوستانتان کمک می‌کردید. حالا وقتش رسیده که شما روی آنها حساب کنید.

فال امروز متولدین آبان


گاهی اوقات دیگران سعی می‌کنند که برنامه‌های خود را پیش ببرند و از شما توقع دارند خودتان را با آنها هماهنگ کنید و این موضوع شما را ناراحت می‌کند. شما هم محدودیتهای خودتان را دارید و نمی‌خواهید وقت و انرژی باارزشتان را برای فردی که شما را از اهدفتان دور می‌کند تلف کنید. ولی امروز قضیه فرق می‌کند، برای اینکه فرصتهای خوبی نصیب شما شده است. اما باید منطقی باشید و قبل از دادن جواب مثبت فکر کنید.

فال امروز متولدین آذر


ممکن است شما ایده بزرگی در رابطه با اینکه چطور پول بیشتری کسب کنید در سر داشته باشید ، اما احتمالا قبل از اینکه تلاش تان را در این راه آغاز کنید مجبور می‌شویدعقب نشینی کنید. شما از انجام دادن کارهایی که در رابطه با آنها تجربه ای ندارید نمی‌ترسید و ممکن است سیاست جدیدی در پیش بگیرید که در راه تان موفق شوید. از طرف دیگر، ممکن است دیگران آرام آرام به سمت شما بیایند و به راحتی در جریان کار شما قرار بگیرند. بنابراین اگر مایلید که این کار را بکنید، بیشتر کنجکاو باشید و در این رابطه بیشتر جست و جو کنید.

فال امروز متولدین دی


از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده‌اید، توانسته‌اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می‌کردید عمل کنید. راه‌حل‌های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه‌ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می‌سازد که به مسائل مشکل نگاه کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه‌ای برای آینده می‌دهد. اما کمی هم کناره‌گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.

فال امروز متولدین بهمن


تا جای ممکن فعالیت های کاربردی و ارزشمند خود را افزایش دهید. روی کارهایتان تمرکز کنید و با برنامه ریزی زمانی، آنها را در زمان لازم به انجام برسانید. امروز باید بتوانید میان فانتزی ها و اهداف خود تعادل ایجاد کنید و از حمایت اطرافیان نیز کمک بگیرید. سعی کنید در زمان کاری همه شبکه های اجتماعی خود را غیرفعال کنید تابتوانید پروژه تا را به مرحله خوبی برسانید. مطمئن باشید از این کار پشیمان نخواهید شد

فال امروز متولدین اسفند


امروز در ارتباط های خود با دیگران نقش کلانتر را بازی می کنید. گویا می خواهید مو را از ماست بیرون بکشید. این کار اصلا خوشایند نیست. برای خودتان نیز عواقب خوبی ندارد چون دایم در حال نگاه کردن به نکات منفی رویدادها و رفتارها هستید. بهتر است از این فاز بیرون بیایید و با دوستان خود دوباره ارتباط برقرار کنید. در رژیم غذایی خود تجدید نظر کنید و سعی کنید ورزش را در اولویت برنامه هایتان قرار دهید.
advertising