پایان ممنوع‌ التصویری باران کوثری بازیگر سینما و تلویزیون

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/02
پایان ممنوع‌ التصویری باران کوثری بازیگر سینما و تلویزیونباران کوثری زادهٔ 25 مهر 1364 در تهران بازیگر، طراح صحنه، طراح لباس و منشی صحنه ایرانی است.

تیزرهای فیلم سینمایی آستیگمات با حضور باران کوثری مجوز پخش از صداوسیما را دریافت کرد.

سعید خانی پخش کننده فیلم سینمایی آستگیمات گفت: تیزرهای جدید فیلم آستیگمات با حضور باران کوثری به صداوسیما ارائه شده و کد و مجوز لازم برای پخش این تیزرها از سوی مدیران صداوسیما صادر شده است.

پیش از این تیزرهای فیلم‌های عصبانی نیستم، شنل و عرق سرد که باران کوثری در آنها ایفای نقش کرده بود، اجازه پخش از صداوسیما نداشت و تبلیغات این فیلم‌ها با حذف تصویر و نام باران کوثری از صداوسیما پخش می‌شد.

او در دوازدهمین جشن خانه سینما در سال 1387 باران به همراه پدرش جایزه بهترین بازیگر نقش دوم مرد را به بابک حمیدیان اهدا کرد. همچنین در سال 1389 و در چهاردهمین جشن خانه سینما، نگار جواهریان تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را از باران و حامد بهداد دریافت کرد.

وی در سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1390 برای بازی در فیلم بغض در بخش نگاه نو (فیلم‌های اول) کاندیدای جایزه بهترین بازیگر زن شده بود. پس از دو سال ممنوع‌الفعالیت بودن در سال 1392 در دومین فیلم رضا درمیشیان به نام عصبانی نیستم بازی کرد و برای نمایش فیلم در جشنواره برلین به آلمان سفر کرد. همچنین کتابی تحت عنوان باران کوثری در سینمای ایران به قلم حسین عالمگیر از انتشارات شایسته منتشر شد.
advertising