فیلم های ناموفق و شکست خورده هالیوود در سال 2018

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/02
فیلم های ناموفق و شکست خورده هالیوود در سال 2018سال 2018 سال نسبتا پرفروشی برای گیشه سینما بود. فیلم های زیادی توانستند به موفقیت های چشمگیری برسند. با این حال کم نبودند تعداد فیلم هایی که با شکست مواجه شدند و علیرغم تلاش زیاد فروش های کمی داشتند و بعضا با ضرر نیز مواجه شدند. در این لیست نام شکست خورده ترین فیلم های سال 2018 را برای شما درج کرده ایم:

فیلم سینمایی رابین‌ هود


رابین هود که یک فیلم آمریکایی در ژانر اکشن و ماجراجویی است نتوانست فروش خوبی داشته باشد. کارگردان این اثر اتو بثرست است. در این فیلم بازیگرانی همچون تارون اگرتون، جیمی فاکس، ایو هیوسان،جیمی درنان، بن مندلسون، تیم مینچین و پاول اندرسن ایفای نقش می‌کنند. رابین هود در سپتامبر 2018، در ایالات متحده به نمایش درآمد. شرایط رقابتی زمان اکران این فیلم در ایام «جشن شکرگزاری»، برچسب پرخرج بودن فیلم و نقدهای زیادی که بر آن شد همه در عدم موفقیت آن در گیشه و کم فروش شدن آن تاثیرگذار بودند.
بودجه تولید فیلم سینمایی رابین‌هود: 100 میلیون دلار
میزان فروش فیلم سینمایی رابین‌ هود در گیشه جهانی: 65 میلیون دلار

فیلم سینمایی فندق‌ شکن و چهار قلمرو


این فیلم سینمایی در تاریخ 2 نوامبر 2018 اکران شد. کارگردانان این فیلم فانتزی ماجراجویی لاسه هالستروم و جو جانستون هستند. در این فیلم بازیگرانی همچون کیرا نایتلی،مک‌کنزی فوی، اوگینو دربز، متیو مک‌فادین، ریچارد ای گرانت، هلن میرن و مورگان فریمن به ایفای نقش می پردازند. انتظار می رفت این فیلم با بودجه ای که داشت بتواند فروش موفقی داشته باشد اما این امر میسر نشد.
بودجه تولید فیلم سینمایی فندق‌شکن و چهار قلمرو : 120 میلیون دلار
میزان فروش فیلم سینمایی فندق‌شکن و چهار قلمرو در گیشه جهانی: 138 میلیون دلار

فیلم سینمایی چین‌ خوردگی در زمان


این فیلم سینمایی در ژانر علمی تخیلی - ماجراجویی ساخته شده است. کارگردان این اثر سینمایی ایوا دوورنی است و بازیگرانی چون اپرا وینفری، ریس ویترسپون، میندی کالینگ، گوگو امبتا-را، مایکل پنیا، زک گالیفیاناکیس، کریس پاین و استورم رید در آن به ایفای نقش می پردازند. با وجود این که یک کارگردان موفق این فیلم را ساخته اما این امر تاثیری در فروش آن نداشت.
بودجه تولید فیلم سینمایی چین‌خوردگی در زمان: 100 میلیون دلار
میزان فروش فیلم سینمایی چین‌خوردگی در زماندر گیشه جهانی: 132 میلیون دلار

فیلم سینمایی دختری در تار عنکبوت


این فیلم در ژانر جنایی ساخته شده است و کارگردان آن فده آلوارز است.
کلر فوی، سوریر گودناسون ، کیت استنفیلد، سیلفیا هوکس، استیون مرچنت و کلیس بنگ بازیگران این فیلم جنایی هستند.
بودجه تولید: 43 میلیون دلار
میزان فروش در گیشه جهانی: 31 میلیون دلار

فیلم سینمایی قتل‌ های هَپی ‌تایم


این فیلم که یک فیلم در ژانر کمدی و هیجان اگیز و جنایی است نیز در میزان فروش خود ضرر قابل توجهی کرد و نتوانست نظر مخاطبین را به خود جلب کند. کارگردانی این اثر بر عهده برایان هنسون است و «ملیسا مک ‌کارتی» در آن به ایفای نقش پرداخته است.
بودجه تولید: 40 میلیون دلار
میزان فروش در گیشه جهانی: 27 میلیون دلار

فیلم سینمایی برادران خواهران


این فیلم تنها فیلمی است که منتقدین از آن لذت بردند. با این حال فروش خیلی کمی داشت. جان سی رایلی و واکین فینِکس هنرپیشگان این فیلم هستند و کارگردان آن ژاک اودیارد است. این فیلم با فروش خیلی کم خود در آمریکای شمالی تنها ۳ میلیون دلار کسب کرد و در بقیه دنیا تنها ۶ میلیون دلار.
بودجه تولید فیلم سینمایی برادران خواهران: 38 میلیون دلار
میزان فروش فیلم سینمایی برادران خواهران در گیشه جهانی: 9 میلیون دلار
advertising