فیلم سینمایی آکو جوایز جشنواره ایتالیا و هند را کسب کرد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/30
فیلم سینمایی آکو  جوایز جشنواره ایتالیا و هند را کسب کردفیلم سینمایی اکو توانست به طور همزمان جوایز جشنواره RAGFF کشور ایتالیا و جشنواره LIFFT کشور هند را دریافت کند. آکو پیش از این اکران هایی در کشورهای ترکیه، برزیل و آمریکا داشته است. این فیلم در ادامه موفقیت‌ های بین‌المللی خود توانست جایزه بهترین فیلم از جشنواره «RAGFF» ایتالیا و همچنین جایزه بهترین فیلم داستانی تجربی از جشنواره «LIFFT» هند را کسب کند.

زمان اکران فیلم سینمایی آکو


فیلم آکو قبلا سی امین جشنواره کودک و نوجوان اصفهان اکران شده است و به زودی در سینماهای هنر و تجربه ایران نیز اکران می شود. این فیلم مورد توجه منتقدین قرار گرفته است.

داستان فیلم سینمایی آکو


در خلاصه داستان آکو این چنین آمده است: بازار بزرگ تهران هربار قصه ای دارد و هر باربر، رازی.آکو نیز یکی از بابری های این بازار بزرگ است که رازی را دارد که نمی خواهد کسی از این راز باخبر شود...

بازیگران فیلم سینمایی آکو


بازیگرانی که در فیلم آکو به ایفای نقش پرداخته اند علی محمدزاده، سهیل قیم غلامی، پیمان شمس، سعید سیف، حاتم میرزایی،مهدی حیدری، مسعود کیانی، مصطفی یوسف پور، غلامرضا بخشی، امیر اسدزاده،بهنام سرلک، امیر برغمدی، هادی موسوی، رضا فرجامی منش، طیبه قاسمی، کیان علی پناه، رضا برغمدی، آرمین مهدیانی، محمد علی عسگری و سجاد وادی زاد هستند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی آکو


تهیه کنندگان فیلم آکو رحمت‌الله مهدیانی و نبی قلی‌زاده هستند و این فیلم در بخش خصوصی تهیه و تولید شده است. کارگردانی این اثر نیز بر عهده نبی قلی زاده است.
advertising