فیلم شماره 17 سهیلا به کارگردانی محمود غفاری به جشنواره داکا می رود

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/09
فیلم شماره 17 سهیلا به کارگردانی محمود غفاری به جشنواره داکا می رودفیلم سینمایی شماره 17 سهیلا ساخته محمود غفاری در بخش اصلی مسابقه جشنواره بین‌المللی داکا در کشور بنگلادش به نمایش در می‌آید. فیلم شماره 17 سهیلا که بعنوان یکی از نامزدهای نهایی ایران برای معرفی به اسکار انتخاب شده بود، تاکنون توانسته در جشنواره‌های معتبر جهانی از جمله جشنواره فیلم‌های شرقی ژنو و بخش مسابقه رسمی دو جشنواره بین‌المللی سوییس و لبنان حضور یافته و جوایز متعددی را کسب کند.

داستان فیلم شماره 17 سهیلا


شماره ۱۷ سهیلا روایت کننده داستان دختری میانسال است که زمان ازدواج او به تاخیر افتاده و با توجه به مشکل ژنتیکی که دارد در تلاش است که هر چه سریعتر ازدواج کند تا بچه‌‌دار شود.سهیلا در یک کلاس آموزشی شرکت میکند و مربی کلاس آموزش هایی درباره کنترل نیروی جنسی میدهد ، که در پایان فیلم وقتی سهیلا از پسر جوانی به اسم مسعود جدا میشود، از آن آموزش ها استفاده میکند و شروع به نفس عمیق کشیدن و دویدن میکند.

بازیگران فیلم شماره 17 سهیلا


زهرا داوودنژاد، بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان، احسان امانی، فریدون محرابی و حکیمه فیوجی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردان و نویسنده و تهیه‌کننده فیلم شماره 17 سهیلا


شماره 17 سهیلا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمود غفاری و تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده محصول سال 1395 است.

دیگر عوامل فیلم شماره 17 عبارتند از


سرمایه گذاران: سید محمد سیدزاده و محمود غفاری، مدیرتولید: محمد سیدزاده، مجری طرح: مهدی پور موسی، مدیر فیلم‌برداری: اشکان اشکانی، صدابردار: مهدی ابراهیم زاده، حمید محمودی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح صحنه: مهدی پور موسی، طراح لباس و دستیار کارگردان: مهناز جارچی، موسیقی: علی منصور، تدوین: محمود غفاری، محمد توکلی، مدیر تدارکات: حامد آزادی، اتالوناژ: احسان واثقی، عکاس: رویا حسینی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، طراح پوستر: پوریا صمیمی.
advertising