اکران فیلم سینمایی وای آمپول در سینماهای تهران و شهرستان ها

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/27
اکران فیلم سینمایی وای آمپول در سینماهای تهران و شهرستان هافیلم سینمایی کمدی وای آمپول به کارگردانی علی رضا محمودزاده و تهیه کنندگی داریوش باباییان که محصول سال 1396 می باشد در حال حاضر در سینماهای ایران در حال اکران می باشد.
هوشنگ حریر چیان، شهرام قائدی، علی صادقی، رضا شفیعی جم، حدیث فولادوند، سارا روستاپور، مسعود غزنچای، محسن روشن، سعید کاظم زاده، پارسیا شکوری، ژیار محمدزاده، سارینا صانع پرور، ملیسا ابراهیمی بازیگرانی هستند که در این فیلم طنز به ایفای نقش پرداخته اند.
سایر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از:
نویسنده: علیرضا محمودزاده ، مدیر فیلمبرداری: نوید مهیمنیان ، طراح صحنه و لباس: حمیده رسولی ، صدابردار: هادی معنوی پور، موسیقی: علی منصوری ، گریم: رضا سعیدی و مدیر تولید: اسماعیل کردی.
خلاصه و موضوع فیلم درباره خانواده آمپول ‌چی که تولید کننده آمپول هستند با وحشت فرزندان‌ شان از آمپول مواجه می‌ شوند؛ ولی در نهایت ورزش فوتبال و انتخاب برای رده‌ های قهرمانی به کمک فرزندانشان می ‌آید.
این فیلم از 23 آبان در شهرستان ها اکران شده است.
تهیه کننده فیلم درباره استقبال از این فیلم گفت: خوشبختانه این فیلم در شهرستان‌ ها با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است و طبق آماری که دریافت کردیم، بیشتر مخاطبان از دیدن آن راضی بودند.
وی در خصوص علت استقبال از این فیلم سینمایی اظهار داشت: «وای آمپول» یک فیلم سالم و خانوادگی است که برای هر رده ی سنی مناسب است و به عنوان تهیه کننده توصیه می‌ کنم خانواده‌ ها حتما آن را ببینند.
وی افزود: قصه ی روان این اثر و بازی‌ های باورپذیر در کنار کارگردانی خوب از دیگر علت‌ های استقبال از این فیلم سینمایی است که امیدواریم با همین روند پیش برود تا توانسته باشیم به مردم به عنوان مخاطبان اصلی احترام بگذاریم.
advertising