حضور بهرام رادان در مستند علمی کاپیتان من

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/04/22
حضور بهرام رادان در مستند علمی کاپیتان منطبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری، فاز نهایی فیلمبرداری مستند سینمایی «کاپیتان من» آغز شده است.
پس از گذشت نزدیک به یک سال مطالعه و پژوهش، فاز اول و دوم فیلمبرداری «کاپیتان من» اسفند ماه سال گذشته به به پایان رسید و گروه برای فیلمبرداری فاز نهایی آماده می‌شوند. احتمالا این مستند در زمستان سال چاری برای نمایش آماده شود.

بازیگران فیلم کاپیتان من


بهرام رادان بازیگر این مستند علمی است. البته وی داستان این مستند را روایت می کند.

موضوع مستند کاپیتان من


سوژه این مستند در قالب مستند سینمایی به تصویر کشیده شده و در آن متخصصان و پزشکان معتبر مغز و اعصاب و متخصصان علوم شناختی، آخرین یافته‌های علمی از فرمانده بدن انسان را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند.
کالبد شکافی از مغز طبیعی یک انسان و جستجو در لایه‌های مختلف این ساختار پیچیده برای درک رمز و راز عملکرد آن، از مهم‌ترین بخش‌های این مستند علمی جذاب هستند.

تهیه کننده و کارگردان مستند کاپیتان من


مستند علمی کاپیتان من به تهیه کنندگی بهرام رادان و کارگردانی سیاوش صفاریان پور در حال تولید است.

سایر عوامل مستند علمی کاپیتان من


مشاور علمی و سرپرست گروه نویسندگان: رضا پناهی، تدوین: مهدی قنبری، مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری با همراهی محمد عاشقی، صدابردار: علی علوی، مدیرتولید: عرفان صفری، طراح پوستر: تهمینه اذکاری، گریم: آیدین فرضی، برنامه ریز: سمیرا شکوری، دستیار کارگردان: وحید آجرلو، دستیاران فیلمبردار: محسن زهی، حمل و نقل: حسین علی تاجیک، مهران فتحی، همایون خاک، عکس: رویا حسینی، لابراتوار: قدس، برنامه ریز علمی و مشاور اجرایی: هانیه علیزاده، مشاور کارگردان: اسماعیل میرفخرایی، با همکاری مرکز علوم شناختی، مشاور رسانه‌ای: معین منصوری‌نژاد.
advertising