تعریف و تمجید شبنم مقدمی از مانیا علیجانی بازیگر سریال هیولا

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/04/19
تعریف و تمجید شبنم مقدمی از مانیا علیجانی بازیگر سریال هیولاهیولا مجموعه ‌ای نمایشی به کارگردانی مهران مدیری است که در ژانر طنز ساخته شده است. این سریال کمدی هر هفته دوشنبه ها در شبکه مایش خانگی منتشر و توزیع می شود.

در این سریال تلویزیونی بازیگرانی چون شبنم مقدمی و فرهاد اصلانی و گوهر خیراندیش به ایفای نقش می پردازند. در این سریال یک بازیگر خردسال نیز حضور دارد که نقش هاله را بازی می کند.

شبنم مقدمی با انتشار عکس زیر پستی درباره علاقه زیادی که به بازیگر نقش دخترش هاله در سریال هیولا دارد صحبت کرد:
این روزا کسی از بیننده های سریال «هیولا» باشه که عاشق ِ این زیبای کوچک ِ باهوش نباشه...تمام طول ِ فیلمبرداری من بهش می گفتم «فرشته»...شبیه ِ فرشته هاست...می گفتم بال هاتو کجا می ذاری می آی سر ِ صحنه ؟ اصلا مگه فرشته ها می تونن بال هاشونو از پشت شون بردارن ، بعد دوباره بذارن سرجاش!؟ هر بار نخودی خندید و هربار من دلم آب شد...برای مانیا و همه ی بچه های این سرزمین آرزوی شادی و آرامش دارم...و آینده ای روشن .
تعریف و تمجید شبنم مقدمی از مانیا علیجانی بازیگر سریال هیولا

داستان سریال هیولا


هوشنگ معلم ساده و با شرافتی که به زندگی خود قانع است و چشم‌داشت زیادی به مال دنیا ندارد، اما ناخواسته در مسیری قرار می‌گیرد که زندگی اش تغییر می‌کند و وارد جریان اختلاس و کلاهبرداری می‌شود. او به شکل غیرمنتظره‌ای صاحب مال و منال و ثروت بادآورده‌ای شده و از شخصیت قبلی خود فاصله می‌گیرد.
advertising