ساخت فصل جدید برنامه جذاب دورهمی منتفی شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/03/29
ساخت فصل جدید برنامه جذاب دورهمی منتفی شدبرنامه دورهمی از جمله برنامه های حذاب و پرطرفدار شبکه نسیم است که مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. این برنامه که کارگردانی آن بر عهده مهران مدیری بود مدتی پیش عنوان شد که احتمالا فصل جدید آن ساخته شود. اما تهیه کننده برنامه ساخت فصل جدید این برنامه پرمخاطب را منتفی دانست.

سید مصطفی احمدی تهیه‌کننده این برنامه درباره آخرین وضعیت تولید و پخش آن باقطعیت می‌گوید: ما هیچ تصیمی برای ساخت سری جدید «دورهمی» نداریم و این برنامه ساخته نخواهد شد.
تهیه‌کننده «دورهمی» درباره برگزاری حراج «موزه دورهمی» نیز گفت: با توجه به اینکه متولی برگزاری حراج و فروش هدایا سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی است، تمام هدایای دریافتی از مهمانان به سازمان تحویل داده می‌شود و تصمیم گیری در این خصوص بعهده مدیران سازمان است.

احمدی همچنین درباره اخباری که چندی پیش از طرف حسین کرمی رئیس سیمافیلم درباره ساخت یک سریال 30 قسمتی با همکاری مهران مدیری مطرح شده بود هم عنوان کرد: هیچ صحبت و مذاکره‌ای درباره ساخت این سریال با ما انجام نشده است.
وی در پایان درباره فعالیت‌های بعدی گروه تولید دورهمی گفت: ما در حال حاضر به همراه یک اتاق فکر قوی مشغولِ ایده‌پردازی و تحقیق برای تولید یک تاک شو با اجرای آقای مدیری جهت پخش در فضای مجازی هستیم.

مدتی پیش یک ویژه برنامه از دورهمی بر روی آنتن شبکه نسیم رفت که به خاطر انتقادات مطرح شده از سوی مهران مدیری درباره عملکرد مدیران دولتی در سامان‌دهی شرایط سیل‌زدگان، حاشیه‌هایی به وجود آمد که دامنه آن تا توبیخ مدیر شبکه نسیم هم پیش رفت.
advertising