اکران فیلم سینمایی رضا با بازی سحر دولتشاهی در فرانسه

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/03/29
اکران فیلم سینمایی رضا با بازی سحر دولتشاهی در فرانسهسحر دولتشاهی بازیگر فیلم سینمایی «رضا» ، با انتشار پوستر خارجی این فیلم در صفحه اینستاگرام خود خبر از اکران این فیلم سینمایی در کشور فرانسه داد.

اکران عمومی فیلم سینمایی «رضا» از تاریخ ۲۱ آگوست یعنی 30 مرداد ماه در سینماهای سراسر فرانسه شروع می‌شود. فیلم سینمایی «رضا» تاکنون در جشنواره‌های معتبری هم‌چو سائوپائولو برزیل، مومبای هند، هانوی ویتنام، بلفور فرانسه، سن‌دیه‌گو آمریکا و پکن چین حضور داشته و جوایزی را به دست‌آورده است از جمله تقدیرنامه هیأت داوران جشنواره مومبای (بمبئی) و جایزه‌ سینه‌پلاس جشنواره بلفور.

«فیلم سینمایی رضا» در حال حاضردر ایران در گروه سینماهای هنروتجربه در حال اکران است. این فیلم برای ناولیم بار در سال ۱۳۹۶ در سی و ششمین دورهٔ جشنوارهٔ جهانی فیلم فجر اکران شد.

داستان فیلم سینمایی رضا


فیلم رضا یک برداشت آرام از یک ازدواج و عاشقانه ی مدرن با گوشه و کنایه های تند به سبک کمدی های وودی آلن است. با اینکه فیلم شروع آرامی دارد و عجله ای برای روایت داستان فیلم وجود ندارد ، اما داستان مانند حکایت یک زندگی واقعی جذاب و درگیرکننده است.

بازیگران فیلم سینمایی رضا


علیرضا معتمدی سحر دولتشاهیی سولماز غنی رضا داوودنژاد ستاره پسیانی و افسر اسدی بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می دهند.

کارگردان فیلم سینمایی رضا


علیرضا معتمدی کارگردان فیلم رضا است. این فیلم اولین فیلم بلند این کارگردان است.
advertising