اکران فیلم کار کثیف با بازی پدرام شریفی به زودی در سینماها

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/03/26
اکران فیلم کار کثیف با بازی پدرام شریفی به زودی در سینماهاطبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری کشور پس از پایان اکران فیلم سینمایی دختر شیطان به کارگردانی قربان محمدپور فیلم سینمایی کار کثیف جایگزین آن می شود.
تصویربرداری این فیلم سینمایی در شمال کشور و در شهرهای ساری، بابلسر، بهشهر، منطقه میان‌کاله و چالوس و همچنین در کشور ترکیه و در شهرهایی چون آنتالیا و آنکارا انجام شده است.

ژانر فیلم سینمایی کار کثیف


فیلم سینمایی کار کثیف مضمونی اجتماعی دارد.

داستان فیلم سینمایی کار کثیف


این فیلم اجتماعی نگاه خاصی به مشکلات جوانان داشته و به معضل بیکاری و اوضاع اقتصادی جامعه و موضوع مهاجرت به کشورهای دیگر می پردازد.
اکران فیلم کار کثیف با بازی پدرام شریفی به زودی در سینماها

بازیگران فیلم سینمایی کار کثیف


پدرام شریفی، الهام نامی، شاهرخ فروتنیان، زنده‌یاد لوون هفتوان، رضا فیاضی، خیام وقار، مهران نائل، اکبر معززی، نیکان فهیم‌نیا، کامران فیوضات، مسعود فروتن، آروز ابی‌زاده، پیام احمدی‌نیا، ابراهیم عمادی، مهرداد فلاحتگر، حماسه دولتشاهی، رضا یوسفی، مهدی جمشیدی، سیدمهدی میراکبری، علی محمدی، سیمون باغداساریان، حسین زمانی، وحید حبیبیان، علی بهمنش، مرجان نکویی، نیما مهتابی، ساجده مرادپور، امیر پاسبان، امیرحسین آصفی و بهادر اونلو بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

کارگردان فیلم سینمایی کار کثیف


خسرو معصومی کارگردانی این فیلم را ب عهده دارد. وی فیللم های زیادی را ساخته که می توان به فیلم های پر پرواز و رسم عاشق کشی اشاره کرد.
advertising