دلیل توقف اکران فیلم سینمایی دختر شیطان در شهر قم چیست

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/03/26
دلیل توقف اکران فیلم سینمایی دختر شیطان در شهر قم چیستفیلم سینمایی دختر شیطان یکی از چند فیلمی است که اخیرا بر روی پرده سینما رفته است. اما از زمان اکران تا به حال دچار حواشی زیادی شده است. تمام سر و صداها و انتقادات به خاطر حضور یک بازیگر زن هندی در این فیلم است. ماجرا از این قرار است که که گفته شده ایشی گوپتا بازیگر هندی مدل عکس های مستهجن است و چگونه است که این چنین بازیگری در یک فیلم ایرانی بازی کرده است. حاشیه ها تا جایی پیش رفت که اکران این فیلم در قم متوقف شد.

به همین خاطر قربان محمد پور کارگردان فیلم دختر شیطان، درباره‌ی عدم اکران فیلم‌ اش در شهر قم نوشت:
مگر دختر شیطان، چه داشت که نمی‌ گذارید در شهر قم اکران شود؟
دختر شیطان، برای پذیرش توبه‌ اش باید به یک آدم بی گناه سجده کند، او به سراغ یک مسلمان، یک مسیحی، یک هندو و یک یهودی می‌ رود اما در بین آن ها هم نمی‌ تواند آدم بی گناهی پیدا کند. شاید به همین دلایل بود که نگذاشتند این فیلم در قم اکران شود.
دلیل توقف اکران فیلم سینمایی دختر شیطان در شهر قم چیست

داستان فیلم سینمایی دختر شیطان


«دختر شیطان» داستان یکی از بچه های ابلیس است که می خواهد توبه کند و شرط پذیرش توبه اش آن است که به یک آدم بی گناه سجده کند. دختر شیطان وارد زمین می شود و به دنبال یک آدم بی گناه می گردد.

بازیگران فیلم سینمایی دختر شیطان


حمید فرخ نژاد، ایشا گوپتا، جکی شروف، گلشن گروور، سیمران میشکوتی، محمدرضا شریفی نیا و فردین حفیظی بازیگران این فیلم هستند.

کارگردان فیلم سینمایی دختر شیطان


قربان محمدپور کارگردان این فیلم سینمایی دختر شیطان است.
advertising