شکایت کارگردان فیلم سینمایی دختر شیطان به خاطر تبلیغات منفی

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/03/13
شکایت کارگردان فیلم سینمایی دختر شیطان به خاطر تبلیغات منفیفیلم سینمایی دختر شیطان یک فیلم با حضور بازیگران ایرانی و هندی است که قرار است در عید فطر در سینماهای کشور اکران شود. اما هنوز اکران این فیلم آغاز نشده حواشی گریبانگیر آن شده است.

کارگردان فیلم «دختر شیطان» از راه‌اندازی جریان برنامه‌ریزی شده‌ای علیه این فیلم در فضای مجازی خبر داد و تاکید کرد که به پلیس فتا شکایت می‌کند.
قربان محمدپور، کارگردان فیلم «دختر شیطان» درباره تبلیغات منفی که علیه این فیلم راه افتاده است، گفت: «از دیروز افرادی کثیف، ربات‌هایی وارد فضای مجازی کرده‌اند و زیر تبلیغات فیلم، صدها کامنت نامناسب و منفی می‌گذراند، فیلمی که هنوز دیده نشده را طوری درباره‌اش کامنت می‌گذراند که باعث تعجب است. آن‌ها تلاش دارند با کامنت منفی گذاشتن باعث شوند دیگران با خواندن کامنت‌ها به سمت فیلم‌های دیگری کشیده شوند و از فیلم من استقبال نکنند. حمله هزاران کامنت به صفحه اینستاگرام خودم باعث شده تمام روز مشغول بلاک کردن هزاران صفحه شوم.»

او ادامه داد: «با پرس و جو متوجه شدم ربات است و صاحبان یکی از فیلم‌های رقیب مدتی است از آن برای تخریب رقبای‌شان استفاده می‌کنند. آن‌ها که پول و قدرت دارند تمام سطح شهر را با بودجه ده‌ها میلیاردی از بیلبورد و سایر اقلام تبلیغاتی پر کرده‌اند و تلاش دارند فضای مجازی را هم از فیلم «دختر شیطان» بگیرند. من از طریق پلیس فتا ماجرا را پی گیری خواهم کرد . من طی نامه‌ای به آقای دکتر داروغه‌زاده، معاونت ارزشیابی، محسن امیریوسفی، رئیس شورای صنفی و آقای سیدضیا هاشمی، رئیس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان، خواستم ماجرا را با جدیت دنبال کنند.»

داستان فیلم سینمایی دختر شیطان


دختر شیطان داستان یکی از بچه های ابلیس است که می خواهد توبه کند و شرط پذیرش توبه اش آن است که به یک آدم بی گناه سجده کند. دختر شیطان وارد زمین می شود و به دنبال یک آدم بی گناه می گردد.

بازیگران فیلم سینمایی دختر شیطان


حمید فرخ نژاد، ایشا روات، جکی شروف، گلشن گروور، سیمران میشکروتی، محمدرضا شریفی نیا و فردین حفیظی بازیگران فیلم دختر شیطان را تشکیل میدهند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی دختر شیطان


قربان محمدپور کارگردان و تهیه کننده «دختر شیطان» است. این فیلم سینمایی دومین فیلم مشترک میان ایران و هند بعد از فیلم سلام بمیی است.
advertising