میز گران قیمت برنامه نود تبدیل به بساط هندوانه فروشی شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/02/24
میز گران قیمت برنامه نود تبدیل به بساط هندوانه فروشی شدبرنامه نود از جمله برنامه های ورزشی شبکه سه سیما بود که همیشه جزو پربازدیدترین برنامه های تلویزیونی طی سال های اخیر بوده است. این برنامه ورزشیی سالیان سال شب های دوشنبه از شبکه سه سیما پخش می شد. اما با آمدن فروغی به عنوان مدیر شبکه سه سیما همه چیز تغییر کرد.
قبل از عید بود که ویژه برنامه نوروزی نود روی آنتن نرفت تا بحث تعطیلی این برنامه پرمخاطب، این بار جدی تر از همیشه مطرح شود. در شرایطی که طرفداران عادل و برنامه اش امیدوار بودند که این برنامه با رایزنی‎هایی دوباره مجوز پخش شدن را بگیرد، 18 فروردین طراح دکور برنامه نود با انتشار ویدیویی از جمع شدن دکور این برنامه خبر داد تا مشخص شود تلاش ها برای بازگشت نود به آنتن، به جایی نرسیده است. به عبارتب می توان گفت شبکه سه بخش زیادی از مخاطبان خود را با حذف برنامه نود از دست داد. اما روزنامه گل خبر عجیبی را روی صفحه اول خود منتشر کرد که موجب شگفتی و تعجب همگان شد.
میز گران قیمت برنامه نود تبدیل به بساط هندوانه فروشی شد

تیتر جنجالی روزنامه گل


عکسی از میز عادل فردوسی پور در برنامه نود که تبدیل به بساط هندوانه فروشی در شهر رباط کریم شده است.
هم چنین فیلمی هم منتشر شد که نشان می دهد داستان فروش میز عادل – که به گفته نزدیکانش ارزشی 100 میلیون تومانی داشته – حقیقت دارد. در این فیلم 30 ثانیه ای، یکی از کاربران با انتشار فیلمی از میز مربوطه مدعی می شود که این میز را در حاشیه شهر دیده که تبدیل به بساط هندوانه فروشی شده و با پیگیری ماجرا متوجه می شود که هندوانه فروش این میز را با قیمتی ارزان از ضایعات سازمان صدا و سیما خریده است.

نکته عجیب اینجاست که صدا و سیما همیشه میزها و ضایعات دکورهایش را به انبار دکور که در طبقه همکف ساختمان پخش قرار دارد منتقل می کند اما میز ۱۰۰ میلیون تومانی نود به قیمتی نازل در رباط کریم به فروش می رسد!
در پی انتشار این خبر عادل فردوسی پور نیز به این خبر واکنش نشان داد و گفت: بهتر بود به جای فروش این میز آن را به موزه ورزش انتقال می دادند!
advertising