نیما جاویدی از اکران فیلم سینمایی سرخ پوست می گوید

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/02/10
نیما جاویدی از اکران فیلم سینمایی سرخ پوست می گویدفیلم سینمایی «سرخ پوست» برای اولین‌بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم سینمایی در زمان نمایش تحسین بسیاری از منتقدان و مخاطبان را جلب کرد. «سرخ پوست» در جشنواره فجر به‌عنوان یکی از فیلم‌های مورد تحسینِ بخش آرای مردمی نیز انتخاب شد.

به‌تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ نیما جاویدی، کارگردان فیلم سینمایی «سرخ پوست» درباره اکران این فیلم ایرانی صحبت کرده است.

جاویدی در ابتدا با اعلام اینکه پروانه نمایش فیلم سینمایی «سرخ پوست» صادر شده است، به شرح زیر صحبت کرد:
پيرو جلساتی كه با آقاي سرتيپی مدير عامل فيلميران و پخش كننده‌ «سرخ پوست» داشتیم در تدارک اکران به موقع فیلم هستیم و به محض مشخص شدن تاريخ دقيق اكران آن را به‌طور رسمی اعلام می ‌كنيم.

کارگردان «سرخپوست» ادامه داد:
خوشحالیم که «سرخ پوست» جزو ليست منتخب اكثر مجلات و سايت‌های معتبر سينمايی و منتقدین و مردم قرار گرفته و این موضوع طبيعتا ما را به موفقيت فیلم در اكران عمومی اميدوار می‌کند.

جاویدی در ادامه از طرف عوامل فیلم سینمایی «سرخپوست» برای دیگر فیلم‌هایی که ممکن است همزمان با «سرخپوست» اکران شوند به شرح زیر آرزوی موفقیت کرد:
اميدواريم با فروش عالی همه‌ آن فیلم‌ها فصل اكران «سرخ پوست» بهترين فصل اكران سال ٩٨ شود.

کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی سرخ پوست:


فیلم سینمایی «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی ساخته شده است. اجرای طرح و سرمایه‌گذاری در این پروژه سینمایی برعهده محمد صادق رنجکشان بوده است.
نیما جاویدی، کارگردان فیلم «سرخپوست» عضو رسمی آکادمی آسیا پاسفیک است. این کارگردان پیش از این فیلم سینمایی «ملبورن» را ساخته است. جاویدی برای ساخت این فیلم جوایز بین‌المللی مختلفی دریافت کرد.

بازیگران فیلم سینمایی سرخ پوست:


فیلم سینمایی «سرخپوست» با بازی بازیگرانی مانند نوید محمدزاده، پری ناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی و حبیب رضایی و مانی حقیقی جلوی دوربین رفته است.
نوید محمدزاده، بازیگر فیلم سینمایی «سرخپوست» سابقه بازی در فیلم‌های «سیزده»، «خشم و هیایو»، «ابد و یک روز» و «مغزهای کوچک زنگ زده» را دارد. محمدزاده اکنون فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» را روی پرده دارد.
advertising