فیلم جدید کارگردان فیلم Green Book مشخص شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/02/10
فیلم جدید کارگردان فیلم Green Book مشخص شددر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم بعدی پیتر فارلی، کارگردان فیلم Green Book (کتاب سبز)، مشخص شده است.
این کارگردان برنده دو جایزه اسکار، در حال همکاری با شرکت اسکای دنس مدیا برای ساخت فیلمی براساس رمان The Greatest Beer Run Ever: A True Story of Friendship Stronger Than War (یک داستان واقعی از دوستی قوی‌تر از جنگ) اثر جان داناهیو و جوانا مالوی، است که او قرار است وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم درام جنگی را بر عهده داشته باشد.
این رمان داستان واقعی داناهیو را دنبال می‌کند که در سن ۲۶ سالگی‌اش جریان دارد. این شخصیت ساکن شهر نیویورک است و در سال ۱۹۶۷ همراه‌با دوستانش راهی ارتش می‌شود تا درکنار یکدیگر در ویتنام بجنگند.
برایان کوری و پیت جونز در نوشتن فیلمنامه این فیلم بدون نام به فارلی کمک خواهند کرد. دیوید الیسون، دانا گلدبرگ، دان گرنجر و اندرو ماسکتو نیز به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارند.
این فیلم در حال حاضر با نام تولیدی The Greatest Beer Run Ever در دست ساخت است که احتمالا در زمان اکران نام آن تغییر خواهد کرد.
فیلم Green Book که در سال ۲۰۱۸ به روی پرده‌های سینما رفت، نامزد دریافت ۵ جایزه اسکار شد که درنهایت توانست سه جایزه اسکار از جمله بهترین فیلمنامه اورجینال و بهترین فیلم سال را دریافت کند.
همچنین فیلم Green Book موفق شد بیش از ۸۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی ۳۱۴.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که بودجه ساخت آن تنها ۲۳ میلیون دلار بوده است.
هنوز حضور هیچ بازیگری در فیلم جدید فارلی مشخص نشده و این فیلم دارای تاریخ اکران یا زمان شروع فیلم‌برداری نیز نیست.
advertising