فیلم کتاب سبز به کارگردانی پیتر فارلی بهترین فیلم اسکار 2019

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/07
فیلم کتاب سبز به کارگردانی پیتر فارلی بهترین فیلم اسکار 2019مراسم اعطای جوایز نودویکمین دوره آکادمی علوم و هنرهای سینمایی موسوم به اسکار با پیشتازی کتاب سبز، روما، راسپودی بومهی و پلنگ سیاه به پایان رسید .
در این مطلب نگاهی داریم به فیلم سینمایی کتاب سبز (Green Book) که توانست در مراسم اسکار 2019 نامزد 5 جایزه اسکار و برنده 3 جایزه بهترین فیلم،بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی،بهترین بازیگر نقش مکمل شود. فیلم سینمایی کتاب سبز محصول سال 2018 می باشد.

ژانر فیلم سینمایی کتاب سبز


این فیلم در ژانر کمدی و خانوادگی ساخته شده است.

داستان فیلم سینمایی کتاب سبز


در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، تونی یک محافظ ایتالیایی است که راننده ‎ی یک پیانیست آفریقایی به نام دن شرلی می ‌شود که او را در یک تور موسیقی در دهه شصت میلادی همراهی کند اما در ادامه راه با مشکلات و اتتفاقات غیر منتظره ای روبرو می شود. این فیلم برگرفته از داستان یک پیانیست کلاسیک به نام دان شرلی است که در سال 1960 توری را در جنوب آمریکا برگزار می کند.

بازیگران فیلم سینمایی کتاب سبز


ویگو مورتنسن ،ماهرشالا علی ،لیندا کاردلیانی ، اقبال طبا و سباستین بازیگرانی هستند که در فیلم کتاب سبز به ایفای نقش پرداخته اند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی کتاب سبز


تهیه کننده فیلم کتاب سبز جیم برک است. هم چنین پیتر فارلی کارگردان این فیلم کمدی می باشد. گفته شده که فیلم سینمایی کتاب سبز با بودجه 28.9 میلیون دلاری ساخته شده است.
advertising