تاریخ انتشار سریال Swamp Thing اعلام شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/01/10
تاریخ انتشار سریال Swamp Thing اعلام شداطلاعات جدیدی از سریال‌ها و محصولات آینده شبکه دی‌ سی یونیورس (DC Universe) منتشر شده است. در حاشیه نمایشگاه واندرکان 2019 که در آناهایم در کالیفرنیا برگزار می‌شود، این سرویس استریم کمپانی DC (دی سی) از برنامه‌های سال ۲۰۱۹ و اوایل سال ۲۰۲۰ خود رونمایی کرد. در طول پنل این شبکه استریم، سرانجام تاریخ شروع پخش سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) اعلام شد که طبق آن، پخش هفتگی این سریال ترسناک قرار است از ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) آغاز شود و به صورت هفتگی یک قسمت از این سریال در روز جمعه از DC Universe منتشر می‌شود

سریال Stargirl قرار است در اوایل سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم DC Universe منتشر شود و یکی از چندین سریال اورجینال این شبکه اینترنتی خواهد بود. همچنین اعلام شد که پخش نیمه دوم انیمیشن Young Justice: Outsiders (یانگ جاستیس: اوت سایدرز) نیز ۲ جولای ۲۰۱۹ (۱۱ تیر ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد. علاوه بر این، پخش فصل دوم سریال Titans (تایتان‌ها) از پاییز سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد که انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد تایید تاریخ رسمی شروع پخش آن در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 باشیم. پس از این سریال، پخش هفتگی انیمیشن Harley Quinn (هارلی کوئین) در روز جمعه آغاز خواهد شد که فعلا زمان مشخصی برای شروع پخش آن اعلام نشده است.

علاوه بر این، فصل اول سریال Krypton (کریپتون) که محصول مشترک DC و شبکه سای فای (Syfy) است، نیز به سرویس استریم DC Universe خواهد آمد که در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) شاهد انتشار این سریال در این سرویس استریم هستیم. همچنین انیمیشن Justice League vs. The Fatal Five که یکی از انیمیشن‌های خانگی DC است، نیز در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۷ فروردین ۱۳۹۸) از دی‌سی‌ یونیورس منتشر خواهد شد. علاوه بر این، این سرویس استریم بخش کامیک بوک خود را نیز گسترش خواهد داد و از این به بعد تمامی کامیک‌های DC پس از حدود ۱۲ ماه از انتشار آن در این سرویس استریم در دسترس مشترکین قرار خواهند گرفت.
advertising