میسی ویلیامز از بینندگان Game of Thrones می خواهد یک بار دیگر فصل اول را ببینند

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/01/08
میسی ویلیامز از بینندگان Game of Thrones می خواهد یک بار دیگر فصل اول را ببینندبا نزدیک شدن به زمان پخش آخرین فصل از سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) حدس و گمان‌ها در مورد اتفاقات این سریال هم روزبه‌روز بیشتر می‌شود. دراین‌میان میسی ویلیامز، بازیگر نقش «آریا استارک» در این محصول اچ‌ بی‌ او (HBO) هم پیشنهاد جالبی برای طرفداران سریال دارد و از آن‌ها می‌خواهد پیش از تماشای فصل جدید، یک بار دیگر به سراغ اولین فصل از سریال بروند.

ویلیامز در گفت و گو با انترتینمنت ویکلی به اهمیت بالای فصل اول بازی تاج و تخت اشاره کرده است و می گوید:
بعد از خواندن فیلمنامه فصل هشتم، تصمیم گرفتم یک بار دیگر اولین فصل سریال را تماشا کنم، چرا که در فصل جدید اشارات زیادی به گذشته شده است. صحنه‌های آشنای بسیاری در این فصل وجود خواهند داشت و من هم دوست داشتم دوباره به سراغ تماشای فصل اول بروم تا اتفاقاتی را که در این مدت برای شخصیت آریا افتاده است مرور کنم و دیداری دوباره با آریای کم‌تجربه و متفاوت فصل اول داشته باشم.

ویلیامز در مورد ویژگی های شخصیتی آریا هم می گوید:
می‌توان گفت که این بار با یک شخصیت دو وجهی از آریا همراه هستیم. از یک طرف او بعد از مدت‌ها به خانواده و نزدیکان خود رسیده است و احساسات و خاطرات قدیمی برای او زنده می‌شوند؛ خاطراتی مربوط‌ به گذشته و زمانی‌ که اوضاع بسیار متفاوت بود. ولی از طرف دیگر هم آریا فراموش نکرده که در این مدت چه مسیری را پشت سر گذاشته است و هنوز هم به فهرست انتقام خود و کشتن افرادی چون سرسی فکر می‌کند و نقشه‌هایی برای نزدیک شدن به اهدافش دارد.

بنابراین یک نوع دوگانگی در شخصیت او ایجاد شده است و از یک طرف دوست دارد یک بار دیگر درکنار خانواده خود روزهایی آرام و دوست‌داشتنی را تجربه کند و از طرف دیگر اهداف نیمه‌تمام خود را به پایان برساند.

بازیگر نقش آریا در ادامه به همکاری این شخصیت با خواهرش سانسا (با بازی سوفی ترنر) اشاره می کند:
خیلی کم پیش می‌آید شخصیتی را کنار سانسا ببینید که قصد سوء استفاده از او را نداشته باشد. در فصل قبل هم شاهد لحظات سختی برای سانسا بودیم و او از این قضیه ناراحت بود که جان اسنو خیلی اوقات به سراغ کارهایی بدون تفکر و از سر احساس و اهداف زودگذر می‌رود. این بار شاهد همکاری نزدیک آریا و سانسا خواهید بود و البته آن‌ها بعضی وقت‌ها با جان هم همکاری خواهند کرد.

آخرین فصل از سریال بازی تاج و تخت برگرفته از کتاب‌های «نغمه یخ و آتش» اثر جرج آر آر مارتین از روز ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ (۲۵ فروردین ۱۳۹۸) آغاز می‌شود و قرار است بعد از پایان سریال هم مستندی با عنوان Game of Thrones: The Last Watch از آن پخش شود.
advertising