انتقاد یوسف تیموری بازیگر سریال زوج یا فرد از برزو نیک نژاد

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/01/02
انتقاد یوسف تیموری بازیگر سریال زوج یا فرد از برزو نیک نژادیوسف تیموری بازیگر سریال های کمدی و طنز است . وی در تازه ترین اثر خود در سریال نوروزی زوج یا فرد به ایفای نقش می پردازد. این سریال قبلا با نام مر قانون کلید خورد که بعدها به زوج یا فرد تغییر نام پیدا کرد..

وی به تازگی مصاحبه ای انجام داده که در آن از برزو نیک نژاد کارگردان سریال پنچری انتقاد کرده است. وی مهام در پاسخ به این سوال که آیا سریال زوج یا فرد می ‌تواند موفقیت سریال ‌های طنز تلویزیون را تکرار کند؟ بیان کرد: این سریال تلویزیونی با کارهای قبلی کاملاً متفاوت است و فرق دارد. متأسفانه در ارتباط با کار مجموعه «پنچری» اتفاقی که افتاد این بود که کارگردان تمام قسمت‌های فیلمنامه را دستکاری کرد و این باعث شد که این فیلم خراب شود. روز آخر ما متوجه شدیم که کار چه تغییراتی کرده است اما در شرایطی بودیم که کار باید ساخته می ‌شد و ادامه پیدا می کرد؛ چرا که به دقیقه ۹۰ رسیده و قراردادها را هم بسته بودیم. جای فکر کردن هم نبود. به همین جهت پای کار ایستادیم و بازی کردیم اما از سوی آقای برزو نیک نژاد در بخش فیلمنامه بسیار کم‌ لطفی شد.

تیموری با بیان اینکه طنز سریال «زوج یا فرد» کاملاً مشخص است، درباره نقش خود در این سریال گفت: نقشی که من در سریال زوج یا فرد بازی می کنم موقعیتی کمدی دارد. در این سریال من نقش پسر مرجانه گلچین را ایفا می‌ کنم. مهران غفوریان نیز در نقش دایی من به ایفای نقش می‌ پردازد و به طور کلی داستان سریال یک موقعیت کمدی و جذاب دارد.
انتقاد یوسف تیموری بازیگر سریال زوج یا فرد از برزو نیک نژاد

داستان سریال زوج یا فرد


این سریال نوروزی درباره معاون وزیری است که از محل کارش خارج می‌شود و به دنبال زندگی خودش می‌رود، اما در ادامه مسائلی برایش اتفاق می افتد این معاون وزیر یک معاون وزیر تخیلی در کار است که وجود خارجی ندارد.

بازیگران سریال زوج یا فرد


هدایت هاشمی، مرجانه گلچین، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، آتیه جاوید، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و …از بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

تهیه کننده و کارگردان سریال زوج یا فرد


سریال زوج یا فرد به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی محمد حسین لطیفی و علیرضا نجف زاده ساخته شده است. این سریال در ایام نوروز هرشب ساعت 20:45 از شبکه سوم سیما پخش می شود.
advertising