مرحله نیمه نهایی ادا بازی خندوانه با رفقای 25 ساله و ضد ضرب

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/10
مرحله نیمه نهایی ادا بازی خندوانه با رفقای 25 ساله و ضد ضربمرحله نیمه نهایی ادابازی مسابقه خندوانه بین مهران غفوریان و بیژن بنفشه خواه با باربد بابایی و مهدی یغمایی برگزار شد و اتفاقات پرهیجانی در این مسابقه رقم خورد.

در مرحله نیمه نهایی ادا بازی خندوانه چه گذشت


برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب گذشته 9 اسفند 1397 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. رامبد جوان در این برنامه میزبان دو گروه از هنرمندان در مرحله نیمه نهایی ادابازی خندوانه بود.
برنده مسابقه مرحله نیمه نهایی ادابازی به فینال صعود کرد تا با گروه بصل النخاع با حضور امیر کاظمی و محمد نادری به رقابت بپردازد.

رفقای 25 ساله و ضد ضرب در مرحله نیمه نهایی ادابازی


گروه رفقای 25 ساله با حضور مهران غفوریان و بیژن بنفشه خواه در مرحله نیمه نهایی ادابازی خندوانه رقیب گروه ضد ضرب با حضور مهدی یغمایی و باربد بابایی شد و مسابقه جذاب و پرهیجانی بین این دو گروه برگزار شد.

مهران غفوریان و بیژن بنفشه خواه در گروه رفقای 25 ساله توانستند تا مرحله نیمه نهایی مسابقه ادابازی خندوانه بالا بیایند و در این مرحله با گروه ضد ضرب همبازی شدند.
در آیتم های مختلف مسابقه ادابازی در برنامه شب گذشته خندوانه گروه ضدضرب با باربد بابایی و مهدی یغمایی بهتر از گروه رقیب ظاهر شد

در پایان مرحله نیمه نهایی ادابازی گروه ضد ضرب باربد بابایی و مهدی یغمایی با 109 امتیاز توانست گروه رفقای 25 ساله را شکست دهد و به مرحله فینال صعود کند.
فینال مسابقه ادابازی خندوانه بین دو گروه ضد ضرب ( باربد بابایی و مهدی یغمایی ) با گروه بصل النخاع ( امیر کاظمی و محمد نادری ) برگزار خواهد شد.
advertising