فروش میلیاردی آشغال های دوست داشتنی با بازی هدیه تهرانی

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/02
فروش میلیاردی آشغال های دوست داشتنی با بازی هدیه تهرانیحدود یک هفته از پایان جشنواره سی و هفتم فیلم فجر گذشته است و فیلم ها به وضعیت عادی خود برای اکران برگشته اند. فیلم سینمایی آشغال های دوست داشتنی جزو فیلم هایی بود که بلافاصله پس از جشنواره فجر بر روی پرده سینما رفت.
این فیلم شش سال پیش تولید شده بود و در تمام این مدت توقیف شده و مجوز پروانه نمایش آن صادر نمی شد. بالاخره با تلاش فراوان عوامل فیلم پس از شش سال توقیف به اکران عمومی درآمد. اما جالب است که بدانید اکران این فیلم محدودیت های زیادی نیز داشته است و با وجود ایجاد محدودیت هایی کم سابقه سالن سینما از سوی حوزه هنری در تهران و شهرستان های کشور توانسته در همین ابتدای راه به فروش میلیاردی برسد.
بر اساس اخبار منتشر شده آشغال های دوست داشتنی در همین هفت روز ابتدای اکران نزدیک به1 میلیارد تومان فروخت و پرفروش‌ ترین فیلم هفته شد. این میزان فروش در حالی رخ داده که تعداد سینماهایش از فیلم‌های دوم و سوم جدول پرفروش‌ها بسیار کمتر است.

داستان فیلم سینمایی آشغال های دوست داشتنی


این فیلم به اتفاقات فتنه سال 88 می پردازد. به نظر می رسد دلیل توقیف فیلم بعد سیاسی بودن آن است. فیلم درباره زندگی یک زن میانسال است که عده ای از اغتشاشگران از دست نیروهای امنیتی فرار کرده و در خانه وی پنهان می شوند.
فروش میلیاردی آشغال های دوست داشتنی با بازی هدیه تهرانی

بازیگران فیلم سینمایی آشغال های دوست داشتنی


شهاب حسینی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر، شیرین یزدان بخش و حبیب رضایی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

کارگردان فیلم سینمایی آشغال های دوست داشتنی


محسن امیریوسفی کارگردان این فیلم می باشد.
advertising