حضور دختر مهناز افشار در فیلم قسم به کارگردانی محسن تنابنده

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/20
حضور دختر مهناز افشار در فیلم قسم به کارگردانی محسن تنابندهرفته رفته جشنواره فیلم فجر به روزهای پایانی خود نزدیک می شود. باید به این نکته اذعان داشت که جشنواره امسال پر از حاشیه ها و اخبار گوناگون و جالب بود.
مهناز افشار بازیگر و سوپراستار سینمای ایران امسال با چند فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. وی در جشنواره سال 97 با سه فیلم سینمایی ناگهان درخت و فیلم سینمایی قسم و فیلم سینمایی آشفتگی حضور دارد.
وی در فیلم ناگهان درخت با بازیگرانی چون پیمان معادی، شقایق دهقان، مهراب قاسم خانی و پانته آ پناهی ها هم بازی است.
مهناز افشار هم چنین در فیلم آشفتگی به کارگردانی فریدون جیرانی حضور دارد و با بازیگرانی چون بهرام رادان، مهران احمدی و نسیم ادبی همبازی است.
این بازیگر سرشناس ایرانی در فیلم سینمایی قسم به کارگردانی محسن تنابنده که یک فیلم اجتماعی است و جزو فیلم های جشنواره است حضور دارد. اما نکته جالب توجه این است که وی در فیلم سینمایی قسم با دختر کوچکش که لیانا نام دارد همبازی است! دختر مهناز افشار اولین تجربه بازیگری خود را در فیلم قسم به ثبت رسانده و برای دقایقی مقابل دوربین این فیلم رفته است.
حضور دختر مهناز افشار در فیلم قسم به کارگردانی محسن تنابنده

مهناز افشار در نشست خبری فیلم سینمایی قسم به کارگردانی محسن تنابنده


مهناز افشار در روز پنجشنبه در نشست خبری فیلم قسم حضور داشت و ضمن پاسخ به سوالات خبرنگاران به بازیگری دخترش لیانا در فیلم سینمایی قسم نیز اشاره کرد و گفت: دختری که در صحنه پایانی فیلم قسم مقابل دوربین می ‌رود و بازی می کند، لیانا دختر من است. دوست داشتم این موضوع را بازگو کنم تا به عنوان یک یادگاری در آینده برای دخترم لیانا بماند، مخصوصا الان که دخترم خودش در این نشست حضور ندارد.
advertising