پخش سریال ریکاوری در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی بهادر اسدی

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/26
پخش سریال ریکاوری در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی بهادر اسدی

زمان پخش سریال ریکاوری


به تازگی پوستر رسمی سریال ریکاوری منتشر شده است. سریال ریکاوری برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می شود. ابتدا قرار بود این سریال در 28 آبان ماه امسال توزیع شود اما به دلایلی این زمان به تاخیر افتاد . طبق اخبار منتشر شده پروانه نمایش سریال ریکاوری صادر شده و قرار است این سریال تا چند روز دیگر در سراسر کشور منتشر شود. فیلمبرداری سریال ریکاوری در استان تهران انجام شده است. این سریال در ده قسمت تولید شده است.

ژانر سریال ریکاوری


این سریال در ژانر اجتماعی و عاشقانه ساخته شده است.

داستان سریال ریکاوری


داستان سریال ریکاوری درباره زندگی خانوادگی سه دوست صمیمی به نام بابک، مسعود و سهیل است. این سه مرد از دوران کودکی با هم دوست بوده اند و رفاقت داشته اند و الان هم شرکای کاری هستند.
این سه دوست یک نشریه پرفروش را اداره می کنند که بابک سردبیر این نشریه است. هر کدام از این سه نفر به سبب مشکلاتی که با همسران خود دارند تصمیم می گیرند که به یک سفرتفریحی و مجردی بروند و ماجرای سفر خود را هم به خانواده هایشان نگویند. به همین خاطر قصد سفر بدون اطلاع خانواده را می کنند. این سه دوست تجربه متفاوت و پرتلاطمی را در طول سفر مجردی خود به دست می آورند.
پخش سریال ریکاوری در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی بهادر اسدی

بازیگران سریال ریکاوری


پوریا پورسرخ ، شبنم قلی خانی ، مجید واشقانی ، هومن برق نورد ، نگار عابدی ، مریم معصومی مهسا کامیابی، پیمان دارابی ، ، شیوا طاهری ، ندا قاسمی ، عزت الله مهر آوران ، مهرداد ضیایی ، عباس جمشیدی فر و یاشار هاشم زاده بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

تهیه کننده و کارگردان سریال ریکاوری


جمال گلی تهیه کننده سریال ریکاوری و کارگردانی آن نیز بر عهده بهادر اسدی است.
advertising