تصویربرداری سریال سلام آقای مدیر به کارگردانی علیرضا توانا

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/17
تصویربرداری سریال سلام آقای مدیر به کارگردانی علیرضا تواناطبق آخرین اخبار منتشر شده سریال «سلام آقای مدیر» که مدتی است کار تولید خود را آغاز نموده است تا کنون حدود نیمی از این مجموعه تلویزیونی در تهران تصویربرداری و فیلمبرداری شده است. احتمال می رود کار فیلمبرداری این فیلم پربازیگر تا آخر سال97 ادامه داشته باشد.

ژانر سریال سلام آقای مدیر


این سریال در ژانر اجتماعی ساخته می شود.

داستان سریال سلام آقای مدیر


داستان این سریال درام درباره فردی به نام امیرعلی صدرا است. صدرا که یکی از دبیران موفق رشته ادبیات است پس از وقوع یک حادثه همسرش را از دست می دهد. او به خاطر فوت همسرش دچار افسردگی شده و وضعیت نامناسب روحی برایش ایجاد می شود. در این شرایط او مدیریت دبیرستانی را به عهده می‌ گیرد و مسایل و اتفاقاتی برایش رخ می ‌دهد...

بازیگران سریال سلام آقای مدیر


طبق گفته کارگردان در این سریال 120 بازیگر به ایفای نقش می پردازند. از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی داریوش فرهنگ، روزبه حصاری، مجید اکبری، مهسا هاشمی، ایوب آقاخانی، کاظم بلوچی، علی اوسیوند، فریبا جدی کار، نیکی مظفری، سوگل طهماسبی، شیدا یوسفی، سیماخضرآبادی، ارسلان قاسمی، سهند جاهدی، محمد مختارى، فرزین محدث، پیام ملک زاده، حمید معدن کن، هاشم بافقى، روزبه سیاه منصورى، سالار بابابیگلو، شهرام ربیعى، مهدى عبدلى، امیرحسین بهاء الدینى، غزاله اکرمى، آرزو رضایى، مجید اکبرى، نغمه عسگرى و... هستند.

کارگردان سریال سلام آقای مدیر


علیرضا توانا کارگردان این مجموعه تلویزیونی است.
advertising