فیلم کوتاه حلق آویز به کارگردانی رقیه توکلی آماده اکران شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/14
فیلم کوتاه حلق آویز به کارگردانی رقیه توکلی آماده اکران شد

زمان اکران فیلم کوتاه حلق آویز


طبق صحبت های اخیر کارگردان فیلم کوتاه حلق آویز به تازگی مراحل تولید این فیلم به اتمام رسیده است. فیلم کوتاه حلق آویز قرار است در جشنواره‌ های داخلی و خارجی اکران و نمایش داده شود و به رقابت بپردازد.

ژانر فیلم کوتاه حلق آویز


این فیلم کوتاه در ژانر اجتماعی ساخته شده است.

داستان سریال خواب زده


در داستان این فیلم این گونه آمده است که دختری به نام رقیه در این داستان است که در آستانه 40 سالگی است. این دختر چهل ساله همیشه گرسنه است و سیر نمی شود.

بازیگران سریال خواب زده


مریم نیک آیین، فاطمه مجیبیان، مهدی مرعشی، شیما عربشاهی، فرشته سجادیه، درسا اسحاقی، خدیجه اعرافی و اخترالسادات اولیایی بازیگران فیلم حلق آویز هستند.

تهیه کننده و کارگردان سریال خواب زده


تهیه کننده های این اثر اجتماعی محمدهادی آخوندی و غلامرضا دستجردی هستند. هم چنین رقیه توکلی کارگردان فیلم حلق آویز است. این کارگردان سینما پیش از این فیلم سینمایی «مادری» را ساخته بود که بازیگران خوب و توانایی مانند هانیه توسلی، هومن سیدی، مریم بوبانی، ملیسا ذاکری و نازنین بیاتی در آن بازی می کنند.

سایر عوامل فیلم کوتاه حلق آویز


تصویربردار: احسان دادرس، دستیاران تصویر: علیرضا انتظاری، طراح صحنه و لباس: رقیه توکلی، تدوینگر: سعید سلمان روغنی، صدابردار و صداگذار: سلمان، دستیار کارگردان: محمد علی نعمت اللهی، مجری طرح و برنامه ریز: مسعود یزدی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: سجاد دهقان اشکذری، مدیر تولید: سیدمصطفی فخاری نیری، دستیار تولید: مرتضی انیسی هستند.
advertising