فیلم ترسناک جعبه پرنده با بازی مک دونالد رکورد شکست

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/12
فیلم ترسناک جعبه پرنده با بازی مک دونالد رکورد شکستبه تازگی فیلم سینمایی ترسناکی تحت عنوان «جعبه پرنده» (Bird Box) از شبکه نت فلیکس منتشر شد که توانست رکورد تعداد بینند های فیلم را بشکند. بر اساس آخرین آمار شبکه نت فلیکس این فیلم هیجان انگیز در یک هفته اول نمایش خود توانست 45 میلیون مخاطب را به خود جلب کند. این رقم قابل توجه یک موفقیت بالا برای این شبکه محسوب می شود. این فیلم سینمایی در آذر 97 در شبکه نت فلیکس منتشر شد. فیلم سینمایی جعبه پرنده محصول سال 2018 از کشور آمریکا است.

ژانر فیلم سینمایی جعبه پرنده


فیلم جعبه پرنده در ژانر درام، ترسناک و علمی – تخیلی ساخته شده است.

داستان فیلم سینمایی جعبه پرنده


داستان این فیلم که در مورد آخر زمان است در مورد یک ویروس جهانی است که افراد مبتلا را از بین می برد. در این میان زنی که دو فرزند دارد به همراه فرزندانش باید راهی یک سفر خطرناک شوند. آن‌ها باید از درون جنگل و رودخانه عبور کنند و هم زمان چشم‌ های خود را نیز ببند و به بیرون نگاه نکنند چون موجودات ماورایی و عجیبی در این مناطق حضور دارند که هر کس آن‌‎ها را ببیند، خودکشی کرده و جانش را از دست می دهد.
فیلم ترسناک جعبه پرنده با بازی مک دونالد رکورد شکست

بازیگران فیلم سینمایی جعبه پرنده


جان مالکوویچ ، ساندرا بولاک، ، رزا سلزار دانیل ، مک دونالد، جکی ویور ، مشین گان کلی ، مشین گان کلی ، بی‌ دی ونگ ، تام هولندر و سارا پلسون بازیگران ان فیلم ترسناک هستند.

کارگردان فیلم سینمایی جعبه پرنده


کارگردان این فیلم سینمایی سوزان بیر است. وی فیلم های موفق زیادی را کارگردانی کرده است از جمله فیلم سینمایی «در یک دنیای بهتر» که جایزه اسکار را دریافت کرد.
advertising