زمان پخش سریال خونه یکی با بازی فریبا نادری مشخص شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/10
زمان پخش سریال خونه یکی با بازی فریبا نادری مشخص شد

زمان پخش سریال خونه یکی


سریال تلویزیونی خونه یکی قرار است در ایام دهه فجر از تلویزیون پخش شود. این سریال تلویزیونی که در 10 قسمت تولید شده است در خانه ای در منطقه جنوب تهران تصویربرداری شده است. طبق صحبت های کارگردان این مجموعه تلویزیونی اگر جدول پخش سریال های تلویزیونی در ایام فجر پر شود زمان پخش آن به ایام نوروز 98 موکول خواهد شد. این فیلم در حال حاضر در حال گذراندن مراحل تدوین است.

ژانر سریال خونه یکی


ژانر سریال خونه یکی کمدی اجتماعی است.

داستان سریال خونه یکی


داستان این فیلم درباره چهار خانواده است که در کنار یکدیگر در یک خانه زندگی می کنند. در این سریال هر بار به زندگی و مشکلاتت یکی از افراد این خانه می پردازد و با ایجاد موقعیت های اجتماعی و طنزپردازانه داستان های جالبی را رقم می زند. با ورود یک عروس و داماد فضای خانه نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد.
زمان پخش سریال خونه یکی با بازی فریبا نادری مشخص شد

بازیگران سریال خونه یکی


نیما شاهرخ شاهی، فریبا نادری، رامین ناصر نصیر، شهین تسلیمی، یزدان فتوحی، شهرزاد عبدالمجید، ایمان صفا، فاطمه شکری، مهران ضیغمی، کیمیا گیلانی، اردشیر کاظمی، سارا والیانی، پیمان کلانتری ، مانی محمدپور، کسری حاجی قربانی، عسل شاپوری و سعیده سادات حسینی بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

تهیه کننده و کارگردان سریال خونه یکی


تهیه کنندگان این مجموعه تلویزیونی روشان امیری و سیاوش امین پورهستند. حامد تهرانی علوی نیز کارگردان سریال خونه یکی است. این سریال تلویزیونی اولین تجربه و فیلم تهرانی علوی در زمینه کارگردانی است. حامد تهرانی علوی در حرفه بازیگری فعالیت هایی داشته است وی در« خنده بازار»، «شکرآباد»، «دشت آزادگان» و... به ایفای نقش پرداخته است. باید دید اولین تجربه کارگردانی وی موجب جلب نظر مخاطب می شود یا خیر.
advertising