ساخت اسپری خانگی ضد گرد و غبار

سبک زندگیخانه داری

- 98/01/27
ساخت اسپری خانگی  ضد گرد و غباراکثر ما زمان زیادی را به پاک کردن خانه و سطوح مختلف می پردازیم و انرژی زیادی را صرف آن می کنیم. اما مطمئناً به اینکه انرژی زیادی برای تمیز کردن سطوح صرف کنیم، علاقمند نیستیم. بهترین راه این است که با یک اسپری مناسب گرد و غبار را پاک کنیم و نگذاریم که دوباره روی سطوح بنشیند.
با ما در این مطلب همراه باشید تا به یکی از بهترین اسپری های ضد گرد و غبار بپردازیم. خبر خوش این است که این اسپری کاملاً طبیعی بوده و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.

نحوه ی درست کردن اسپری ضد گرد و غبار


_با استفاده از این محلول به جای گردگیری هر روزه، می توانید هفته ای دوبار گردگیری کنید. باز هم مثل بقیه ی دستورها این یکی هم نه خرجی دارد نه سخت است.

_برای تهیه این محلول ضد گرد و خاک کافی است در یک اسپری چهار قاشق سوپخوری سرکه سفید، دو قاشق سوپخوری روغن زیتون، دو قطره اسانس لیمو که از عود فروشی ها می توانید بگیرید و دو لیوان آب بریزید. قبل از هر بار استفاده باید این محلول را خوب تکان دهید و روی گرد و غبار نشسته روی میز بپاشید و بعد با دستمال پاک کنید.

_این محلول سبب تمیز و براق شدن سطح مورد نظرتان می شود و از نشستن مجدد گرد و غبار روی آن پیشگیری می کند. مقدار روغن زیتون خیلی کم است و سطح را چرب نمی کند.
advertising