ست کردن رنگ شال با مانتو مشکی

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/10/03
ست کردن رنگ شال با مانتو مشکیرنگ مشکی و سفید براحتی با اکثر رنگ‌ها ست می‌شود. برای انتخاب مدل شال می‌توانید از رنگ‌های متنوعی استفاده کنید. رنگ آبی ، خاکستری ، زرد ، سبز تیره ، قرمز ، صورتی و ... جز رنگ هایی ست که به آسانی با مانتوی مشکی ست می‌شود. رنگ‌ها را ترکیب کنید ، با رنگ بازی کنید و نگران چیزی نباشید، چون همانطور که اشاره کردیم رنگ مشکی با اکثریت رنگ‌ها ست می‌شود.سعی کنید برای شال از رنگ سفید یا کرم یک‌دست استفاده نکنید. شال‌های با طرح و رنگ‌های متنوع ، حالت چهره شما را جذابتر خواهد کرد. اولین چیزی که در ست شال باید به آن توجه داشته باشید ، رنگ پوست شماست.ترکیب رنگ ها و ایجاد ستی از پوشاک در کنار هم کاری است که افراد طی گذشت زمان کم کم آن را می آموزند و متناسب با اندام و چهره خود اقدام به خرید می کنند، در ادامه به شما نحوه ست کردن شال را با مانتوی مشکی ارایه کرده ایم.
ست کردن رنگ شال با مانتو مشکی
1.اگر رنگ پوستتان سبزه است سعی کنید از خانواده رنگ‌های تیره مثل سبز تیره یا طوسی استفاده نکنید.
2.اگر در رنگ پوستتان زردی وجود دارد پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های بژ یا صورتی استفاده کنید. این رنگ‌ها باعث می‌شود حالت چهره و رنگ پوست شما به درستی و زیبایی نمایان شود.

شال‌های رنگی با طرح و نقش‌های متفاوت ، شال‌های آبرنگی ، طرح‌های راه راه نیز انتخاب خوبی است. اگر اقدام به خرید کردید شال را روی سر خود امتحان کنید شاید تصوری که از یک ست دارید با آن چیز که در عمل اتفاق می‌افتد متفاوت باشد. هر شالی که به رنگ پوستتان می‌آید انتخاب کنید.

ست شال روشن با مانتو مشکی


رنگ مشکی و سفید با اکثر رنگ ها ست می شوند. با مانتوی مشکی شما می توانید شال هایی به رنگ قرمز، آبی دریایی، خاکستری، زرد، سبز تیره و ... را ست کنید. بهتر است شال سفید یک دست نپوشید یا کرم یکدست. با رنگ ها بازی کنید. از همه مهمتر در انتخاب شال و روسری رنگ پوست چهره شماست و بعد از آن رنگ مانتو و کیف و کفش. رنگ شالی را انتخاب کنید که پوست صورتتان را بهتر نشان دهد. مثلا اگر در رتگ پوستتان زردی وجود دارد از رنگ های خانواده زرد و کرم استفاده نکنید. بهتر است از رنگ های بژ و صورتی انتخاب کنید.

ست کردن شال رنگی با مانتو مشکی


شال های رنگی با طرح های آبرنگی یا طرح های گرافیکی نیز انتخاب خوبی است. معمولا این شال ها با رنگ و طرح های زیادی انتخاب های بیشتری برای شما ایجاد می کند. بهتر است شال را بر روی سرتان و با رنگ پوستتان امتحان کنید و هر کدام چهره شما را بهتر نشان می دهد را انتخاب کنید.در ضمن هرگز رنگ مشکی را با مشکی ست نکنید. شال مشکی و مانتوی مشکی به هیچ وجه ست خوبی نیست.
advertising