انتخاب شال و روسری متناسب با رنگ پوست

مد و زیباییتیپ بانوان

- 98/05/12
انتخاب شال و روسری متناسب با رنگ پوست

انتخاب شال و روسری برای پوست روشن


بهترین انتخاب رنگ روسری یا شال برای کسانی که پوست روشن داررند، می تواند رنگ‌های قوی مثل قرمز یا آبی و یا سبز باشد. از روسری‌هایی با رنگ‌های کر رنگ یا روشم اصلا استفاده نکنید، چراکه ممکن است این رنگ‌ها پوست شما را بی‌حال نشان دهند. اگر می‌خواهید از رنگ‌های روشنی مانند شیری یا سفید استفاده کنید بهتر است سراغ یک روسری طرح دار بروید، یک شال سفید ساده برای پوست‌هایی با تناژ رنگی خیلی روشن نمی‌تواند انتخاب مناسبی باشد.


انتخاب شال و روسری برای پوست متوسط و سبزه


برای پوست‌هایی با رنگ متوسط که نه خیلی تیره و نه خیلی روشن یا همان رنگ سبزه هستند، انتخاب وسیعی از رنگ‌ها برای آنها وجود دارد. می‌توانید سراغ رنگ‌های روشن سبز یا آجری بروید و البته روسری هایی با پارچه براق در تناژ رنگی سرمه‌ای یا زرشکی هم انتخاب‌های مناسبی هستند. برای کسانی که پوست سبزه ی روشنی دارند یا گندمگون هستند، رنگ‌های روشن در شال و روسری می‌تواند رنگ صورتشان را روشن‌تر نشان دهد و رنگ‌های تیره‌تر آن را کمی به رنگ تیره‌ی پوست نزدیک می‌کند. البته رنگ های طبیعی سفید و مشکی هم پوست شما را می توانند بسیار زیبا نشان دهند.

انتخاب شال و روسری برای پوست تیره


کسانی که دارای رنگ پوست تیره می باشند باید سراغ روسری هایی با رنگ مات و کدر نروند، چرا که این کار باعث می شود بازتاب رنگ شال و روسری ، درخشش طبیعی پوستشان را هم از بین ببرد. به جای طوسی بهتر است سراغ رنگ موشی بروید و البته آبی کاربنی و زرد روشن را فراموش نکنید. رنگ‌های نزدیک به رنگ خاکی و همچنین بازی با رنگ‌های ارغوانی و بنفش هم می‌تواند زیبایی شما را افزایش دهد.
advertising