ایده ست کیف و کفش زیبای پوست ماری

مد و زیباییتیپ بانوان

- 98/04/20
ایده ست کیف و کفش زیبای پوست ماریاستفاده از طرح چاپی پوست مار که در سال 2019 رایج شده است، می تواند هر نوع استایل و پوششی را به سبک شیک و مدرن تبدیل کند. بهترین و عاقلانه ترین روش، استفاده از این نوع طرح و اضافه کردن آن به کیف و کفش است. توجه داشته باشید کفش ها با این نوع چاپ بدون ایجاد تضاد زیاد در استایلتان باعث درخشیدن شما در جمع خواهد شد.
ایده ست کیف و کفش زیبای پوست ماری

با کفش های پوست ماری خود چه بپوشیم؟


ترکیب مدل پوست ماری با رنگ های خنثی و استایل مونوکرومیک (تک رنگ) و همچنین رنگ های تند مانند قرمز یا آبی مناسب است. مطمئن باشید با اضافه کردن این طرح به استایل خود اصلا اشتباه نکرده اید، اما باید توجه کنید که انتخاب اکسسوری هایی با این طرح باید به یک یا دو عدد محدود شود تا لباس و پیراهنتان نیز به چشم بیاید.

استفاده از رنگ های خنثی این طرح اکسسوری در عین زیبایی باعث جلوگیری از دیده نشدن سایر لباس های شما می شود. همچنین بهتر است از رنگ های کلاسیک روزمره این نوع طرح مانند رنگ های خنثی و مشکی دوری کنید و به جای آن از رنگ های سبز ارتشی، قرمز و حتی آبی که همه چیز به خوبی با آن هماهنگ می شود استفاده کنید.

روش پیشنهادی ما برای زیبایی بخشیدن به کفش پاشنه دار اضافه کردن اکسسوری هایی مانند روسری، کمربند و زیور آلات با چاپ حیوانی از نوع دیگر است. برای مثال برای از بین بردن یکنواختی و کسالت باری طرح پلنگی در استایل خود از طرح پوست ماری استفاده کنید.

احتمالا شما هم از پوشیدن کفش پاشنه بلند مشکی با پیراهن مجلسی خود خسته شده اید، بنابراین بهتر است برای تنوع از کفش های با طرح پوست ماری استفاده کنید. ترکیب این کفش ها با پیراهن های با رنگ های خالص و خنثی مانند سیاه و سفید عالی می شود. شما می توانید حتی آن را با رنگ قرمز نیز ست کنید، این ترکیب باعث زیباتر و جسورانه تر شدن استایل می شود.
advertising