رنگ کفش مناسب برای انواع استایل ها

مد و زیباییتیپ بانوان

- 98/04/15
رنگ کفش مناسب برای انواع استایل هاکفش اولین چیزی است که در استایل مورد توجه قرار میگیرد و نکات حائز اهمیتی وجود دارد که نباید از آن ها چشم پوشی کنید و در تیپ هایتان باید به این مورد ها توجه کنید
رنگ کفش مناسب برای انواع استایل ها

کفش قرمز


قرمز رنگی چشمگیر و جلب توجه کننده است و برای متعادل کردن استایل با کفش قرمز می توانید از لباس با رنگ های خنثی و تیره مثل مشکی و سرمه ای و یا برای استایل مجلسی جذاب تر می توانید از رنگ های مشابه و نزدیک قرمز مثل صورتی و نارنجی استفاده کنید.

کفش نارنجی


نارنجی رنگ مقابل آبی در چرخه رنگ است و هماهنگی زیبایی با شلوارهای جین آبی به وجود می آورد. اگر نارنجی را به عنوان کفش مجلسی می پوشید از لباسهايى با رنگ های هم خانواده مثل قرمز و زرشکی و یا طیف زرد و قهوه ای استفاده کنید.

کفش زرد


این رنگ بیشترین میزان چشمگیری و جلب توجه را در میان رنگ ها دارد و توصیه می شود از این کفش در استایل خیابانی خود استفاده نکنید اما در استایل مجلسی می توانید از رنگ های متضاد آن مثل سرمه ای و آبی و بنفش و یا رنگ های هم خانواده مثل قرمز و سبز و نارنجی استفاده کنید.

کفش سبز


کفش سبز را می توانید با شلوار مشکی به عنوان بخشی از استایل خیابانی و راحتی خود بپوشید.
اگر از کفش مجلسی سبز استفاده می کنید از لباسهايى با رنگ های نزدیک به آن مثل طیف های مختلف سبز، زرد و یا طیف های متضاد آن مثل نارنجی یا بنفش استفاده کنید.

کفش آبی تیره


این رنگ محدودیت چندانی ندارد و شما می توانید کفش آبی پر رنگ را با شلوار همرنگ آن که معمولا شلوار جین است بپوشید.
برای استایل مجلسی هم می توانید از لباس های طیف آبی و یا طیف نارنجی و قرمز و زرد استفاده کنید

کفش صورتی


کفش صورتی را با شلوار طوسی جین بپوشید و به عنوان تیپ خیابانی به کار ببرید.
رنگ صورتی در استایل مجلسی محدودیت چندانی ندارد چون یک رنگ مونث و ظریف است اما در کنار خانواده سبز جذابیت خوبی برای لباس های مجلسی دارد.
advertising