اصول خوش لباسی برای خانم های چاق

مد و زیباییتیپ بانوان

- 98/03/08
اصول خوش لباسی برای خانم های چاق

پایین تنه چاق


اگر پایین تنه چاقی دارید و می خواهید آن را بپوشانید، به نکات زیر توجه کنید:

در انتخاب شلوار دقت کنید. اگر شلواری به پا کنید که برایتان گشاد باشد، پایین تنه تان بزرگ نشان داده می شود و همین امر در چاق تر نشان دادن اندام تان موثر است. از این رو از پوشیدن شلوارهای پاچه گشاد یا بگی، خودداری کنید و به جای آن شلواری که کاملا سایز تن تان است را به تن کنید. تا جای ممکن هم از شلوارهای کمربند دار استفاده کنید.

بالا تنه چاق


اگر بالا تنه چاقی دارید و می خواهید آن را بپوشانید، به نکات زیر دقت کنید:

اگر فرم اندام تان به شکل سیب است، به عنوان مثال اطراف شکم یا شانه هایتان چاق است و می خواهید که تمرکز را از روی این بخش ها بردارید، چند نکته را باید در نظر بگیرید.

برای انتخاب تی شرت، باید به دنبال تی شرت های ساده باشید، نه تی شرت های طرح داری که چشم ها را به سمت خود جلب می کنند. تی شرت باید سایز تن تان باشد و به خوبی روی شانه هایتان بنشیند.

اکسسوری


استفاده از اکسسوری ها، نه تنها شما را جذاب تر نشان می دهد بلکه در لاغرتر نشان دادن اندام شما نیز موثرند. به عنوان مثال افراد چاق می توانند از جواهرات بزرگ و رنگی استفاده کنند، زیرا جواهرات کوچک در کنار اندام درشت آنها به چشم نمی آید

درست راه رفتن


درست راه رفتن را بیاموزید. حرکات بدن شما، می تواند در جذابیت ظاهری تان تاثیر بسزایی داشته باشد. به عنوان مثال سرتان را هنگام راه رفتن بالا بگیرید، شانه هایتان را صاف نگه دارید، قوز نکنید، پاهایتان را روی زمین نکشید و به بیان دیگر، مانند یک شاهزاده راه بروید.
advertising