مدل ست لباس اسپورت برای دختران اسپرت پوش

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/11/28
مدل ست لباس اسپورت برای دختران اسپرت پوشپوشیدن لباس های اسپرت و داشتن تیپ و استایل اسپرت بین دختر خانم های جوان بسیار محبوب و پر طرف دار است اما چطور میتوان تیپ اسپرت شیکی داشت؟ چه لباس هایی را با هم ست کنیم ؟ چه رنگ لباس هایی با هم ست میشوند؟ در این بخش از تیپ بانوان هونل چند ست پیشنهادی جذاب برای دختران اسپرت پوش داریم که استایل دخترانه و مد روزی به شما میدهند.
مدل ست لباس اسپورت برای دختران اسپرت پوش

ست اسپرت دخترانه با کتانی


اکثر دخترخانم ها عاشق پوشیدن بلوز های ساده هستند و برای ست کردن آن ها دنبال ایده می گردند. برای اینکه با بلوز های ساده ست لباس اسپرت بسازید باید حتما ابن نکته را مد نظر قرار دهید که وقتی بلوزتان ساده است باید بقیه اجزای استایل تان نیز ساده باشند.

ست لباس دخترانه جدید و باکلاس با رنگ های شاد


در تمام این ست ها چیزی که ثابت است کتانی است، اصلا میتوان گفت تیپ اسپرت بدون کتانی کامل نیست. کتانی های قرمز، سفید و مشکی جزو پرطرفدارترین رنگ ها در کتانی ها است که در بین دختران به راحتی با هر چیزی ست میشوند.

استایل اسپرت دختران جوان مد روز



ست تیشرت و شلوار دخترانه با کتانی


داشتن برخی لباس ها برای هر خانمی ضروری است، یکی از این لباس ها تیشرت سفید است که میتوان کلی استایل های جذاب با آن ساخت. همراه کردن شلوار جین با تیشرت سفید یک ست فوق العاده را میسازد که با کتانی تکمیل میشود.
advertising