شلوار اسکینی زنانه چیست و چگونه ست می شود

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/11/13
شلوار اسکینی زنانه چیست و چگونه ست می شودشلوار جین اسکینی یکی از لباس هایی است که هر خانمی باید در کمد لباس خود داشته باشد. اگر عادت دارید که همیشه این شلوار با تیشرت ست کنید وقت آن رسیده که در استایل خود تغییراتی ایجاد کنید و اسکینی ها را به سبک جدیدی بپوشید.

انتخاب جین اسکینی مناسب اندام و فرم بدن


اسکینی برای هر خانمی مناسب است البته اگر بر اساس تیپ بدنی انتخاب شود. ساعت شنی، سیب، گلابی، موز، تیپ بدنی تان هر چه که باشد شلوار اسکینی مناسب خودتان پیدا خواهید کرد.

شلوار جین اسکینی برای اندام ساعت شنی


در تیپ های ساعت شنی عرض قسمت های بالاتنه، شانه ها و باسن برابر است و کمر باریک. این تیپ ها باید به دنبال شلواری باشند که کمر آن راحت باشد. کمر شلوار باید به کمر کاملا بچسبد و با کمر فاصله نداشته باشد. به طوری که هنگام حرکت و نشستن زیاد راحت نباشد. جنس شلوار بهتر است کشی باشد و کیفیت خوبی داشته باشد.
شلوار اسکینی زنانه چیست و چگونه ست می شود

شلوار جین اسکینی برای اندام مستطیل


در تیپ های بدنی مستطیل ، کمر، باسن و شانه ها در یک سایز هستند. این تیپ های بدنی زیاد پستی بلندی و انحنا ندارند اما شلوارهای اسکینی می توانند آن را ایجاد کنند. شلوارهای جیب دار تزئین شده در ایجاد پیچ و خم برای تیپ های مستطیل موثر است.

شلوار جین اسکینی برای اندام ساعت شنی


تیپ های بدنی سیب کمر، باسن و بالاتنه درشت و شکم گرد دارند. تیپ سیب بدنی گرد و درشت دارد اما پاهای باریک دارد. بنابراین انتخاب جین اسکینی برای این تیپ ها کمی چالش برانگیز است. شلوارهای فاق بلند انتخاب کنید به طوری که کمر شلوار روی ناف را بگیرد و کمر باریک تر نشان داده شود. سعی کنید رنگ های تیره انتخاب کنید.

شلوار جین اسکینی برای اندام ساعت شنی


پایین تنه تیپ بدنی گلابی درشت تر از بالا تنه است. شانه ها باریک و باسن و ران ها درشت است. باید شلواری انتخاب کنید که هم مناسب باسن و ران باشد و قد مناسبی داشته باشد.

چگونه شلوار جین اسکینی بپوشیم؟


اگر می خواهید با شلوار جین اسکینی که دارید سبک کاملا متفاوتی تیپ بزنید تیشرت همیشگی را فراموش کنید و مدل های جدیدتری را امتحان کنید.کمی رنگ به لباس های تان اضافه کنید. برای این که به شلوار جین اسکینی قدیمی تان زندگی تازه ای بدهید کمی به لباس های تان رنگ و آب بدهید و آن را همراه با لباس های رنگی بپوشید. به عنوان مثال رنگ های قرمز، لاجوردی، سرخابی و طلایی. این رنگ ها تیپ تان را از حالت یکنواختی در می آورد.

شلوار جین را با شومیز بپوشید


پوشیدن شلوار جین اسکینی با شومیز آن را از حالت ساده و معمولی به یک لباس کاملا شیک تبدیل می کند. این را هم اضافه کنم که همراه با این تیپ باید کفش پاشنه دار بپوشید.

با ژاکت ست کنید


جین اسکینی استایلی عالی برای فصل سرماست. شلوار جین نه تنها با ژاکت شیک می شود بلکه ضخامت ژاکت را نیز متعادل می کند. فقط یک جفت بوت و عینک هم بپوشید تا یک تیپ زمستانی بی نظیر داشته باشید.

با کاپشن چرم ست کنید


با پوشیدن جین اسکینی همراه با کاپشن ظاهری عالی مانند مدلینگ ها بسازید. این تیپ ترکیبی از استایل اسپورت و شیک است. از کاپشن چرمی موتورسواری و رنگ های تیره استفاده کنید و در کنار آن با پوشیدن شلوار اسکینی، کفش پاشنه بلند و تاپ حالت زنانه را هم حفظ کنید.

اکسسوری های مناسب شلوار اسکینی


برای شیک و خوش استیل شدن هر لباسی همراه با جین اسکینی از لوازم جانبی مثل عینک، کلاه، شال و غیره… استفاده کنید. هر چقدر هم دلپذیر لباس بپوشید فاقد لوازم جانبی جلوه زیبایی نخواهد داشت.

کفش هایی که می توان با شلوار جین پوشید


برای خوش استیل شدن با اسکینی باید کفش مناسبی انتخاب کنید. بوت، پاشنه بلند، اسنیکرز، هر چه که بپوشید بستگی به تیپ مورد نظرتان دارد.

بوت با شلوار جین اسکینی


پوشیدن شلوار جین با بوت ظاهری بسیار شیک و جذاب و خوش استایل برای تان ایجاد می کند. جین اسکینی و بوت همراه با پالتو و کت های شیک و رسمی بسیار جذاب می شود.

پاشنه بلند شلوار جین اسکینی


کفش های پاشنه بلند با جین اسکینی هم روزها زیبایی دارند و هم شب ها. این استایل را با یک تیشرت راه راه و کت پشمی تکمیل کنید.

اسنیکرز با شلوار جین اسکینی


برای یک استایل کاملا غیر رسمی جین اسکینی را با اسنیکرز همراه کنید. اسنیکرزها به شلوار جین اسکینی حالت ورزش و اسپورت می دهند.

ست کفش های راحتی بدون بند با جین اسکینی


کفش‌های کتانی بدون بند یکی از راحت‌ترین انواع کفش زنانه هستند چون آن‌ها را به راحتی می‌توان پوشید و از پا خارج کرد. بنابراین انتظار نداشته باشید که این مدل کفش به این زودی‌ها از مد بیفتد یا از محبوبیتش کاسته شود. علاوه بر این، این مدل کفش‌ها می‌توانند تخت و یا لژدار باشند و شما را به قد دلخواهتان برساند. همه این مزیت‌ها کفش کتانی بدون بند را به یک انتخاب عالی برای پوشیدن با شلوار جین اسکینی زنانه تبدیل می‌کند.

ست کفش های کالج با جین اسکینی


اگر می‌خواهید برای یک گردش در شهر و یا خرید و پیاده روی شلوار جین اسکینی خود را بپوشید بهتر است همراه با آن از یک جفت کفش کالج زیبا استفاده کنید. کفش‌های کالج تنوع مدل بالایی دارند و در رنگ‌های مختلف و مدل‌های مختلف یافت می‌شوند. این کفش‌ها ترکیبی عالی با شلوار جین تنگ به وجود می‌آورند حتی اگر کهنه و رنگ و رو رفته باشند، مخصوصا اگر قصد پوشیدن جوراب همراه با آن‌ها را نداشته باشید.

ست کفش های کتانی های کلاسیک با جین اسکینی


شلوار جین اسکینی زنانه و کفش کتانی کلاسیک مثل نان و کره هستند چون ترکیبی عالی، جذاب و جدایی ناپذیر به وجود می‌آورند که برای گردش روزانه، پیاده روی و حتی موقعیت‌های نسبتا جدی مثل محیط کار و دانشگاه هم مناسب است. پس اگر در انتخاب کفش برای شلوار جین خود تردید دارید بهتر است هر چه سریع‌تر سراغ کفش‌های کتانی کلاسیک خود بروید و آن‌ها را برای پوشیدن انتخاب کنید.

کفش تخت پنجه باریک با جین اسکینی


اگر به دنبال کفش تختی هستید که سطح استایل شما را بالاتر ببرد کفش تخت پنجه باریک بهترین گزینه است، سال‌ها پیش آدری هیپورن این ترکیب موفق را معرفی کرد و اکنون نیز دلیلی وجود ندارد که نتوانید با آن شیکپوش شوید چون این کفش با وجود این که تخت است اما با خطای دید باعث می‌شود پاهای شما بلندتر به نظر برسد. بنابراین اگر می‌خواهید همراه با شلوار جین اسکینی خود یک جفت کفش تخت بپوشید کفش تخت پنجه باریک را انتخاب کنید.

پاشنه بلند کلاسیک پنجه باریک با جین اسکینی


کفش‌های پاشنه بلند همیشه بهترین و کلاسیک‌ترین انتخاب برای پوشیدن با شلوار جین اسکینی هستند. این ترکیب یک ترکیب خانمانه و جذاب است که همیشه مد روز است و لازم نیست نگران قدیمی شدن آن باشید. البته باید در نظر داشته باشید که کفش پاشنه بلند را نباید برای پیاده روی‌های طولانی و خرید و … بپوشید چون راه رفتن و حتی ایستادن طولانی با چنین کفشی دردناک است و باعث آسیب به عضلات پاها می‌شود.
advertising