راهنما انتخاب لباس عروس کرایه ای و دست دوم

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/10/20
راهنما انتخاب لباس عروس کرایه ای و دست دوم

راهنما خرید لباس عروس دست دوم


خرید لباس عروس یکی از تجربه‌های دلنشین دختر خانم‌هاست. از آنجائی که خرید لباس عروس نو برای یک شب عروسی بسیار پرهزینه است، خرید لباس‌ عروسی که تن‌پوش اول نیست می‌تواند گزینه مناسبی باشد و مقداری از هزینه‌های مربوط به مراسم عروسی را کاهش‌ دهد.اگر قصد خرید لباس عروس کارکرده را دارید و وقت آنچنانی برای جست‌وجو در مزون‌های مختلف را ندارید، بهتر است به سایت های فروش سری بزنید و با صرف زمان اندکی به راحتی لباس دلخواه خود را با توجه به بودجه‌تان، پیدا کنید.البته باید توجه کنید که در خرید لباس عروس فقط توجه به مدل و قیمت لباس کافی نیست و باید فاکتورهای مهم زیادی را مدنظر قرار دهید تا خرید خوبی داشته باشید.پیشنهاد می‌کنیم در این بخش از راهنمای خرید لباس عروس دست دوم و کرایه ای همراه باشید تا نکات مهمی را که اغلب در خرید لباس عروس به آن‌ها بی‌توجهی می‌شود اما بسیار مهم هستند را با شما در میان‌ بگذاریم.
راهنما انتخاب لباس عروس کرایه ای و دست دوم

مدل لباس عروس مناسب برای خرید


بهتر است قبل از مشخص کردن مدل لباس عروس، به این نکته توجه کنید که چه مدل لباسی برای شما مناسب است. به‌عنوان مثال افرادی که سرشانه پهن و بازوهای بزرگی دارند بهتر است لباسی با آستین کوتاه یا حلقه‌ای انتخاب کنند و به دنبال مدل‌های دکلته نباشند و یا افرادی که گردنی کوتاه دارند لباس‌هایی با یقه باز برای آن‌ها مناسب‌تر است زیرا گردنشان کشیده‌تر به چشم می‌آید.لباس عروس را پرو کنید سپس از خودتان عکس بگیرید و با مقایسه عکس‌ها متوجه شوید که کدام مدل برای شما مناسب‌تر است.یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب مدل لباس عروس، توجه به فصلی ‌است که مراسم قرار است در آن زمان برگزار شود. اگر قرار است در فصل پاییز یا زمستان مراسم‌تان را برگزار کنید، بهتر است به سراغ لباس عروس‌های‌ دنباله‌دار نروید چون در این فصول به دلیل بارندگی، احتمال کثیف شدن دنباله لباستان بیشتر خواهد شد.

تودوزی لباس عروس مناسب برای خرید


پس از انتخاب مدلی مناسب و پیدا کردن آن از بین انتخاب هایتان، نوبت آن رسیده ‌است که لباس را از نزدیک ببینید. تودوزی لباس را به خوبی بررسی کنید که کاپ و فنر‌های آن سالم باشد و گن آن حالت اولیه‌‌اش را از دست نداده‌باشد تا لباس در تن شما خوش فرم و چشم‌نواز باشد.

سایز مناسب لباس عروس


هنگامی که خیالتان بابت تودوزی راحت شد، وقت آن می‌رسد که لباس را پرو کنید تا مطمئن شوید سایز لباس متناسب با قد و اندام شماست و نیاز به صرف هزینه مجدد برای تغییر سایز ندارید. بهتر است در زمان پرو لباس، چند بار با آن بنشینید، بلند شوید و دستانتان را بالا و پایین کنید تا مطمئن شوید سایز لباس مناسب شماست و هنگامی که آن را پوشیده‌اید احساس سختی نمی‌کنید. همچنین دقت داشته‌‌‌ باشید لباسی که انتخاب کرده‌اید خیلی سنگین نباشد؛ چون در مراسم عروسی حتماً به دلیل سنگینی‌اش اذیت خواهید‌شد.

اهمیت تمیزی لباس عروس دست دوم برای خرید


در گام بعدی حتما تور، ساتن و دانتل لباستان را چک کنید تا نخ‌کش، کثیف و زرد نباشد و دانتل‌ها به خوبی چسبیده ‌باشند. اگر لباس عروسی را پسندید، اما ساتن و تور آن کثیف بود. ابتدا مطمئن شوید که لک و کثیفی آن با شست‌و‌شو پاک شود سپس آن را به خشک‌شویی ببرید.

به فروش مجدد لباس عروس دست دوم فکر کنید


و در آخر اینکه اگر بعد از مراسم عروسی‌تان، قصد فروش مجدد لباس عروسی که خریدید را داشتید، بهتر است ابتدا آن را به خشک‌شویی ببرید و پس از اطمینان حاصل کردن از سالم بودن لباس، با قیمتی مناسب به همراه چند عکس خوب که ویژگی‌های لباس عروس شما در آن مشخص باشد در سایت های فروش آگهی کنید و بفروشید.

لباس عروس را کرایه کنیم یا بخریم


برخلاف تصور همه تغییراتی که بر روی لباس عروس کرایه‌ای انجام می‌هید هیچ هزینه اضافی نخواهد داشت.روز بزرگ زندگی شما نزدیک می‌شود و برای این‌که مطمئن باشید مراسم عروسی عالی برگزار خواهد شد، چیزهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. همان‌طوری که هر عروسی می‌داند، لباس عروس یکی از مهم‌ترین اجزای این روز است. در واقع، برای بسیاری از عروس‌ها روزی که به لباس «بله» می‌گویند تقریبا خودش به بزرگی مراسم عروسی است.سوالات زیادی وجود دارد که قبل از انتخاب لباس عروس مناسب از خودتان می‌پرسید. در این میان برخی از سوالات بسیار مهم این است. که آیا شما باید لباس عروس را بخرید یا کرایه کنید.بدیهی است که تعداد زیادی به خرید لباس عروس نظر مثبت می‌دهند. روز ازدواج‌تان قرار است به یاد ماندنی‌ترین روز در تمام زندگی‌تان باشد. درست است، شما عکس می‌گیرید تا آن را به یاد داشته باشید، اما لباس شما می‌تواند منحصرا یک یادگاری ویژه برای یادآوری آن روز جادویی باشد. شما هم‌چنین با دانستن این‌که هیچ‌کس دیگری قبل از شما لباس عروس را نپوشیده است، حس بهتری خواهید داشت. آن لباس عروس مال شماست و شما تنها شخصی هستید که آن را می‌پوشید و همه آن خاطرات را خلق می‌کنید.به علاوه عروس‌هایی که لباس عروس خودشان را می‌پوشند اغلب آن را برای دخترها، نوه‌ها، خواهرزاده‌ها یا دوستان‌شان به‌عنوان ارثیه می‌گذارند و بسیاری از این خانم‌های جوان آن را در مراسم عروسی خودشان می‌پوشند. البته، یک مشکل وجود دارد.خرید لباس عروس ممکن است برای شما زیبا به نظر برسد، اما لباس عروس می‌تواند گران‌قیمت باشد. نه تنها می‌تواند قیمت اصلی لباس بالا باشد، ممکن است لوازم هر کوک تغییر هزینه دیگری به صورت‌حساب اضافه کند. زمانی که شما لوازم جانبی را اضافه می‌کنید، تور روی سر، روبان، کفش، کار تمام است.البته لباس عروس همیشه می‌تواند در بودجه شما به حساب بیاید، اما ممکن‌ است مجبور بشوید از گوشه و کناره‌های دیگر کم کنید یا این‌که در مورد آن‌چه واقعا می‌خواهید، کوتاه بیایید. کرایه کردن لباس عروس می‌تواند راهی برای پس انداز پول یا خرج کردن برای دیگر قسمت‌های مراسم عروسی باشد.

کرایه کردن لباس عروس


اگر به‌دنبال پس انداز پول لباس عروس هستید، اگر می‌‌خواهید آن را در جای دیگری از مراسم عروسی هزینه کنید یا این‌که می‌خواهید آن را برای پرداخت هزینه‌ی خانه استفاده کنید، کرایه کردن لباس عروس می‌تواند راهی برای این کار باشد. اگر چه ممکن است پوشیدن لباس دست دوم در چنین روز خاصی دلچسب به نظر نرسد، ولی به سرعت به آن نه نگویید.تصورات غلط بسیاری در مورد کرایه لباس عروس وجود دارد که بسیاری از مشتریان امیدوار را پشیمان می‌کند. بسیاری معتقدند که شما نمی‌توانید لباس عروس کرایه‌ای‌تان را تغییر دهید، که اصلا درست نیست. بعضی خیاطان لباس عروس، لباس مخصوصی را برای شما می‌دوزند که دست دوم نیست و پس از مراسم عروسی آن را از شما پس می‌گیرند. به این شکل هم هزینه‌ها کاهش می‌یابد هم یک لباس عروس نو به تن می‌کنید.هم‌چنین اغلب تغییرات شما بر روی لباس عروس کرایه‌ای قائل می‌شوند و هیچ هزینه اضافی نخواهد داشت. فروشگاه‌ها و بوتیک‌هایی که لباس کرایه می‌دهند، برای هر لباس فرآیند کامل تمیز کردن را انجام می‌دهند. هدف آن‌ها اطمینان از این است که قبل از تحویل به عروس بعدی شرایط بی عیب و نقصی داشته باشد. شما نگران نباشید که لباس عروس شما کثیف یا پاره خواهد بود.پس اگر می خواهید از هزینه های دیگر عروسی به خاطر خرید لباس عروس کم کنید.به شما پیشنهاد می کنیم که این کار را نکنید و از لباس عروس های کرایه ای استفاده کنید چرا که تفاوت چندانی با لباس عروس نو ندارند و برای یک شب مناسب هستند.
advertising