چطور بفهمم کدام مدل ریش بیشتر به من می آید

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/08/25
چطور بفهمم کدام مدل ریش بیشتر به من می آیدشاید ما آقایان این سوال را از خود پرسیده باشیم که کدام مدل ریش بیشتر به من می آید و چهره مان را مردانه تر می کند خواندن این مطلب به شما کمک خواهد کرد.

ریش کم پشت و سبیل مردانه


چیزی بین ته ریش و ریش بلند با سیبیل بلندرتر از ریش در اینجا معرفی می‌شود. این مدل موسوم به بیردستش خیلی مد است و برای تابستان راحت و شیک است. برای مراقبت و نرم کردن ریش خود میتوانید از روغن زیتون، روغن سیاه دانه یا عصاره رزماری استفاده کنید.
چطور بفهمم کدام مدل ریش بیشتر به من می آید


ریش برای صورت کشیده


اگر صورت کشیده ای دارید بهتر است همیشه ریش داشته باشید اما ریش بلند اصلا برای شما مناسب نیست و صورت تان را دراز تر نشان میدهد, بهترین مدل ریش برای ما ریش توپر می باشد.

ریش کوتاه مردانه


اگر ریش شما تکه تکه در می‌آید، این مدل برای شما مناسب نیست. سعی کنید ریش بلند بگذارید تا ریش خالی شما پر شود.زمانی حدود ۵ تا ۱۰ روز طول می‌کشد تا ریش شما این اندازه شود. ریش تراش خود را روی درجه ۳٫۵ بگذارید تا ریش خود را مرتب کنید. اگر در مکان هایی کار می کنید که ریش داشتن در آن‌ها الزامی است مدلی بسیار خوب و مناسب است. این مدل برای چهره‌هایی با گونه‌های برجسته یا خط فک های برجسته فوق العاده‌تر می شود. واگر شما می خواهید با استفاده از این چانه کوچکتان را پر تر نشان دهید و یا صورت گردتان را کشیده تر نشان دهید جواب خواهد داد.

ریش بلند مردانه


اگر می خواهید ریشی بلند و چهره ای تقریبآ سه بعدی داشته باشید، ریش بلند بگذارید. این ریش مناسب کسانیست که ریش‌هایشان رشد خوبی دارد و پر پشت می باشد و از این ریش برای بهتر کردن تقسیم بندی صورتتان هم می توانید استفاده کنید. به طور مثال اگر چانه کوچکی دارید با استفاده از ریش ،چانه را پر تر می توانید نشان دهید. صورت لاغر را کمی تپل تر نشان دهید و اگر صورت گردی دارید پیشنهاد می کند ریش بلند نگذارید بهتر است.

ریش برای صورت گرد


مدل ریش برای آقایانی که صورت های گرد دارند مدل ریش پرفسوری است به این صورت که ریش کناره های صورت کوتاه است و فقط ریش روی چانه بلند تر می باشد.

سلیقه شما و نظر خواهی از خانواده هم در انتخاب اینکه کدام مدل ریش به شما می آید تآثیر گذار است.
advertising