مشهورترین و پرطرفدارترین برندهای جواهر در دنیا

مد و زیباییجواهرات

- 97/11/05
مشهورترین و پرطرفدارترین برندهای جواهر در دنیادر این قسمت ده نمونه از برند های لاکچری و لوکس جواهرات که از معروف ترین و مشهور ترین برند های جواهرات در دنیا هستند را برای شما گرداوری کرده ایم که همگی از جواهرات خاص و زیبا هستند .
مشهورترین و پرطرفدارترین برندهای جواهر در دنیا

جواهرات زیبا برند کوستیز (Costis)


این جواهرسازی گرانقیمت در سال 1994 و در ایتالیا پایه‌گذاری شد. محصولات آن جواهرات زیبا و خاص و مدرنی هستند که الهام گرفته از فضای اطراف، معماری، اشیا و هرچیزی که در مناظر اطراف شما وجود دارند، می‌باشند.

جواهرات زیبا برند آتوره (Autore)


این برند استرالیایی برای استفاده از مروارید‌های کمیاب در زیورآلات با طراحی بسیار خاص مشهور می‌باشد. برای مثال استفاده از مرواریدهای کمیاب دریای جنوبی یا South Sea Pearls.

جواهرات زیبا برند ایفوا اتلینگ (Efva Attling Stockholm)


این برند که مقر آن در سوئد می‌باشد، دارای 7 بوتیک و 200 خرده فروش در سطح دنیا می‌باشد. جواهرات زیبا و خاص که توسط این کمپانی ساخته می‌شوند به "زیبایی با تفکر" معروف می‌باشند.

جواهرات زیبا برند گراف (Graff)


یکی از معروف‌ترین برندهای جهانی جواهرات زیبا و خاص می‌باشد، که در سال 1960 در لندن توسط Laurence Graff بنیان نهاده شد. این کمپانی به ساختن جواهرات بسیار شیک با الماس‌های کمیاب معروف است.

جواهرات زیبا هری وینستون (Harry Winston)


دلیل معروفیت این طراح آمریکایی خرید جواهرات زیبا و خاص Arabella Humtington بعد از مرگش (وی بیوه Henry Huntington یکی از اشخاص منتفذ در راه‌آهن آمریکا در اوایل دهه 90) و دوباره ساختن آن‌ها با ساختاری مدرن، می‌باشد.

جواهرات زیبا از برند ون کلیف و آرپلز (Van Cleef & Arpels)


این طراح فرانسوی که علاوه بر طراحی جواهرات زیبا و خاص، ساخت عطر و ساعت را نیز در کارنامه کاری خود دارد، در سال 1896 پایه گذاری شد. دلیل معروفیت آن‌ها ساخت جواهرات به‌ یاد‌ماندنی و خاصی برای افرادی چون Elizabeth Taylor و اعضای خاندان سلطنتی انگلستان (Duchess Of Windsor) می‌باشد.

جواهرات زیبا از برند پیاژه (Piaget)


کمپانی سوییسی که تخصص آن در ساخت ساعت‌های جواهر‌نشان و قطعات و محصولات لوکس می‌باشد، در سال 1874 و به مرکزیت Geneva (جنیوا) پایه‌گذاری شد. دلیل مطرح شدن آن‌ها، ساخت گران‌ترین و مجلل‌ترین ساعت‌ها با تزیینات الماس می‌باشد.

جواهرات زیبا از برند بولگاری (Bulgari)


کمپانی ایتالیایی و سازنده محصولات لوکس و جواهرات زیبا و خاص که در سال 1884 در رم بنیان نهاده شد. یکی از دلایل معروفیت این برند استفاده از سنگ‌های قیمتی خاص و رنگی می‌باشد. این شرکت با نام تجاری BVLGARI فعالیت می‌کند.

جواهرات زیبا از برند کارتیه (Cartier)


یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین کمپانی‌های طراحی و ساخت جواهرات و ساعت مچی‌های بسیار با کیفیت که در سال 1847 و در پاریس فرانسه پایه‌گذاری شد. یکی از دلایل معروفیت آن‌ها استفاده از بهترین و خاص‌ترین جواهرات زیبا دنیا برای اشخاص معروف (سلبریتی‌ها) و ثروتمندان می‌باشد.

جواهرات زیبا از برند شوپارد (Chopard)


کمپانی خصوصی سوییسی که مقر آن در Geneva (جنیوا) می‌باشد در سال 1860 توسط Louis Chopard پایه‌گذاری شد. این کمپانی متخصص ساخت اکسسوری، جواهرات زیبا و ساعت مچی‌های خاص بوده و در حدود بیش از 1000 بوتیک در تمام دنیا، محصولات جذاب آن‌ها که توسط طراحان خلاق و با‌تجربه‌ی این کمپانی ساخته می‌شوند را به معرض فروش می‌رسانند.
advertising