برند ورزشی آندر آرمور مناسب برای تمام سنین

مد و زیباییسایر

- 97/09/05
برند ورزشی آندر آرمور مناسب برای تمام سنین

آندر آرمور، برند نام آشنای دنیای ورزشunder armor


شرکت آندر آرمور یک شرکت آمریکایی پوشاک و تجهیزات ورزشی است. دفتر مرکزی آندر آرمور در شهر بالتیمور، ایالت مریلند قرار دارد و دیگر دفاتر مدیریتی آن در ایالیت‌های تنسی، کالیفرنیا، اورگون و نیویورک قرار دارد. دفتر بین‌المللی این برند در پاناما قرار دارد. آندر آرمور توسط ورزشکاران و برای ورزشکاران بنیان‌گذاری شده است و همواره با به‌روز کردن تکنولوژی و بالا نگه داشتن کیفیت، از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای ورزشکاران بوده است.آندر آرمور under armour آندرآرمور در سال 1996 توسط یکی از بازیکنان حرفه ای فوتبال آمریکا با نام کوین پلانک تأسیس شد. خط تولید کفش و لباس ورزشی آندرآرمور از فناوری های بسیار مدرنی استفاده می کند که لباس ها را در هنگام ورزشی و تمرین های سخت خشک و راحت نگه میدارد. آندرآرمور در کفش و لباس های ورزشی خود فناوری، کارایی، راحتی و طراحی منحصربفرد را با هم تلفیق کرده است تا محصولاتی را برای ورزشکاران تازه کار و حرفه ای تولید کند. این برند از شورت های راحت گرفته تا کاپشن ورزشی و کفش ورزشی را برای شما فراهم می سازد. سبک پوشش ورزشی آندر آرمر شما را به یک ورزشکار برتر تبدیل میکند برای جلسه بعدی تمرین خود یکی از لگ های آندرآرمور را همراه با تاپ رنگی زنانه و کفش ورزشی زنانه بپوشید تا بتوانید بیشترین استفاده را از تمرین خود ببرید. وقتی میخواهید فوتبال بازی کنید شورت و بلوز و تیشرت ورزشی مردانه آندرآرمور را بپوشید تا انعطاف پذیری بدن خود را دو چندان کنید. لایه های گرمایی این لباس ها برای تمرین در آب و هوای سرد مناسب هستند و در عین اینکه شما را گرم نگه میدارند به پوست شما هم اجازه تنفس میدهند. با آندرآرمور مدگرایی نوین را تجربه کنید.
برند ورزشی آندر آرمور مناسب برای تمام سنین

تاریخچه کامل برند آندر آرمور


تاریخ آندر آرمور از روزی شروع می‌شود که کوین پلنک، بازیکن فوتبال آمریکایی متوجه شد که تی‌شرت‌هایی که زیر یونیفرم فوتبال می‌پوشد، خیلی زود کاملاً در اثر تعرق خیس می‌شود. پلنک در شهر کوچک کنزینگتون در ایالت مری‌لند متولد شد. او چهار برادر داشت که همگی به ورزش علاقه داشند و از کودکی در رویای فوتبالیست شدن به سر می‌برد. او در دانشگاه مری‌لند وارد تیم فوتبال شد. در این دوران، پلنک و هم‌تیمی‌هایش متوجه معضل سنگین شدن تی‌شرت‌های ورزشی با عرق شده بودند.در سال 1995 ، پلنک که دیگر یک پیش‌کسوت به شمار می‌رفت، از یک فروشگاه پارچه دیدن کرد تا برای این وضعیت چاره‌ای پیدا کند. او در این فروشگاه یک پارچه‌ی مصنوعی سبک یافت که به نظر می‌رسید سبک و خشک باقی می‌مانند. پلنک چند تی‌شرت با این پارچه سفارش داد و آن‌ها را بین بازیکنان تیم فوتبال تراپین پخش کرد. بسیاری از بازیکنان فوتبال به این ایده می‌خندیدند چرا که جنس نازک و ظریف پارچه‌ی این تی‌شرت به نظر آن‌ها چندان «مردانه»نبود؛ با این حال، خیلی زود مشخص شد که ایده‌ی پلنک نبوغ‌آمیز بوده است.

پلنک پیشنهادات دیگر بازیکنان درباره‌ی طول آستین و اندازه‌ی یقه را لحاظ کرد و نمونه‌ی اولیه‌ی این تی‌شرت‌ها را ارتقاء داد.در سال 1996 ، پلنک اطمینان داشت که تی‌شرت‌هایی که طراحی کرده است، آینده‌ی درخشانی دارند. او با استفاده از پس‌انداز مشاغل پیشینش که به حدود 40000 دلار می‌رسید، رسماً برند آندر آرمور را تأسیس کرد. یکی از خوش‌شانسی‌های پلنک، شمار بالای دوستان و آشنایان او در لیگ‌های ورزشی مختلف بود.

او ابتدا بازاریابی برند خود را در بین تیم‌های ورزشی دانشگاهی انجام داد. دانشگاه جورجیا تِک نخستین مشتری برند آندر آرمور بود، اما تیم‌های فوتبال مختلف به زودی به جمع مشتریان ثابت آندر آرمور اضافه شدند. در پایان سال اول، 500 تی‌شرت آندر آرمور با سبک‌های مختلف فروخته شده بود (برابر با 17000دلار در فروش). پلنک به همراه دوست و شریکش، کیپ فالکس دفتر و کارخانه‌ی مرکزی این برند را در جنوب بالتیمور تأسیس کردند.

در سال 1997 ، آندر آرمور چند خط طراحی و تولید متنوع پوشاک راه‌اندازی کرد که هر یک پاسخ‌گوی یکی از نیازهای خاص ورزشکاران بودند. خطوطی شامل پوشاک مناسب آب و هوای سرد و خشن، مناسب تمام فصول و مناسب گردش در طبیعت. تا پایان این سال، بسیاری از باشگاه‌های ورزشی جذب محصولات متفاوت این برند شده بودند. در سال 1998، آندر آرمور قرارداد رسمی تولید پوشاک و تجهیزات تیم‌های اروپایی NFL را امضا کرد. در همین سال، آندر آرمور تولیدکننده‌ی پوشاک ورزشی دو فیلم سینمایی مشهور راجع به فوتبال آمریکایی شد و این مسئله، لوگوی نسبتاً ناشناخته‌ی این برند را به یک پدیده‌ی ملی تبدیل کرد.

همکاری با تیم های مطرح


در پایان دهه‌ی 1990 ، آندر آرمور بیش از 250000 قطعه پوشاک به فروش رسانده بود، اسپانسر و تولیدکننده‌ی رسمی پوشاک هشت تیم لیگ بیسبال، بیش از بیست تیم فوتبال آمریکایی، چهار تیم هاکی و تیم تیراندازی با تیر و کمان ایالات متحده در مسابقات المپیک تابستانی سیدنی در سال 2000شده بود. موفقیت‌های این برند در قرن بیست و یکم با برگزیده شدن به عنوان برند پوشاک ورزشی برتر سال در سال 2001 و قرار گرفتن نام پلنک به عنوان یکی از 30 کارآفرین برتر در لیست مجله‌ی بیزنس ویک، ادامه پیدا کرد. در نیمه‌ی اول 2010 ، آندر آرمور به برندی محبوب نزد نوجوانان و جوانان نیز تبدیل شده بود و الگوهای ورزشی و جوان‌پسند پوشاک آن، برای استفاده‌ی روزانه مورد استقبال قرار گرفته بودند.در حال حاضر، به رغم وجود رقابت شدید در بازار پوشاک ورزشی با حضور برندهایی همچون نایک و ریباک، آندرآرمور توانسته است با نوآوری و خلاقیت‌های پی‌درپی، هواداران پروپاقرص خود را حفظ کند.

خصوصیات انواع تولیدات برند ورزشی آندر آرمور


با خرید شورت های ورزشی به دنیای برند آندرآرمور وارد شوید و آزادی حرکت را با تی شرت ها و بلوز گرمکن و سویشرت آندرآرمور تجربه کنید. در کلاس بعدی خود برای یوگا لگ و سوتین ورزشی آندر آرمور را امتحان کنید. ظاهر خود را با برداشتن یک کیف ورزشی جادار برای ورزشگاه کامل کنید و همه تجهیزات و لباس های ورزشی خود را در آن جا دهید. مهم نیست که تا چه حد دنبال ادامه دادن ورزش هستید، در هر صورت آندرآرمور نیازهای شما برای ورزش را تأمین می کند بدون اینکه شما را از مدگرایی دور کند. چه یک ورزشکار تازه کار و یا حرفه ای باشید، و چه فقط برای تفریح ورزش می کنید در هر صورت آندرآرمور نسبت به کمک کردن به شما برای داشتن لباس های مناسب متعهد است. این برند کفش، لباس و وسایل ورزشی راحت و مدرنی را در مجموعه خود دارد و شما همه چیزهایی را که برای بالا بردن سطح عملکرد و توانایی خود نیاز دارید میتوانید در این مجموعه پیدا کنید. لباس و کفش ورزشی با لوگوی آندرآرمور، دوام، کیفیت و زیبایی لباس ها را تضمین می کند. استفاده از الیاف و مواد باکیفیت در ساخت این لباس ها به معنای دوام لباس و حفاظت شما در مقابل خطرات احتمالی ورزش است. برای خانم هایی که دنبال یک سبک زندگی فعال هستند هیچ پوششی بهتر از ترکیبی از لباس های ورزشی آندرآرمور نخواهد بود. مد زنانه آندرآرمور عملکرد بهتر و استایل منحصر به فرد تنوع مجموعه آیتم های زنانه آندرآرمور آنقدر زیاد است که شما به آسانی می توانید لباس هایی با رنگ و طرح مورد علاقه خود را بیابید. لگ کاپری این برند همراه با تاپ و بلوز آستین بلند و کفش ورزشی برای پیاده روی در صبح یا رفتن به ورزشگاه عالی هستند. در فصل گرما کفش های ورزشی آندرآرمور همراه با نیم تنه های ورزشی و شورت و تی شرت گشاد این برند بهترین گزینه هستند. وقتی که فصل سرما هم آغاز می شود مشتاقان به ورزش میتوانند از کاپشن های ضد آب و شلوارهای راحت آندرآرمور استفاده کنند.

این را نیز فراموش نکنید که برای حمل کردن لباس های ورزشی و وسایل دیگر خود میتوانید از کیف کوله و ساک ورزشی جادار و بادوام آندرآرمور استفاده کنید. مد مردانه آندرآرمور شامل لباس ورزشی و لباس های غیررسمی و روزمره است. آیتم های اصلی در مجموعه لباس مردانه شامل لباس های زیر نیز می باشد. جوراب های ورزشی ساخته شده از الیاف اسپاندکس و پنبه جوراب های راحتی هستند و پس از بارها شستن هم شکل خود را از دست نمی دهند. زیرپوش های مردانه، شورت های بوکسوری، و رکابی های زیبا از لباس های دیگر خط تولید مردانه آندرآرمور هستند. اگر میخواهید ازتیشرت آندرآرمور را در خارج از خانه بپوشید آن را همرا به شلوار جین و کفش ورزشی بپوشید. مد مردانه آندر آرمر – مجموعه گسترده ای از لباس های غیررسمی شلوارک های دارای رنگ روشن برای ورزشگاه یا برای پیاده روی در بیرون عالی هستند. بهتر است این شورت ها و شلوارک ها را همراه با پیراهن های ورزشی ساده بپوشید. شلوارک های ورزشی آندرآرمور را در کنار ساحل و در گرمای تابستان هم می توانید بپوشید. سعی کنید آنها را همراه با تی شرت های رنگی و طرح های گرافیکی و سویشرت های اسمارت بپوشید. شورت و شلوارک ورزشی و هودی و سویشرت کلاه دار برای ورزشگاه عالی هستند. مجموعه مد مردانه آندر آرمر شامل ساک و کوله ورزشی در طرح ها و اندازه های مختلف نیز می باشد. این ساک ها و کوله های ورزشی برای مسافرت هم عالی هستند. از وسایل دیگر برند آندرآرمور میتوان به دستکش و کلاه نیز اشاره کرد. مد ورزشی و مد خیابانی خود را انتخاب کنید و آنرا با کفش های پیاده روی و شلوارهای ورزشی برند آندرآرمور بپوشید.
advertising