وسایل مورد نیاز اتاق کار در منزل

مد و زیباییدکوراسیون

- 97/08/11
وسایل مورد نیاز اتاق کار در منزل

وسایل مورد نیاز اتاق کار:


هنگامی که تصمیم به دورکاری گرفته‌اید و قصد دارید که کارهای خود را در منزل انجام دهید، بایستی یک اتاق کار مناسب نیز در منزل خود داشته باشید. برای این امر نیز بایستی علاوه بر رعایت نکات مهم دکوراسیون اتاق کار، به وسایل مورد نیاز اتاق کار خود نیز توجه ویژه‌ ای داشته باشید. در این مطلب با وسایل ضروری که بایستی در اتاق کار منزل وجود داشته باشند، آشنا شوید.
وسایل مورد نیاز اتاق کار در منزل

کامپیوتر اتاق کار در منزل


کامپیوتر یکی از وسایل مورد نیاز در هر خانه‌ ای است، اما اگر قصد دور کاری داشته باشید، تبدیل به یکی از وسایل ضروری خواهد شد. در صورتی که نیاز دارید بعضی مواقع کارهای خود را در بیرون از خانه نیز انجام دهید، بهتر است که یک لپ‌ تاپ مناسب با کار خود جای کامپیوتر خریداری کنید. همچنین روی کامپیوتر خود نرم‌ افزارهای عمومی نظیر مایکروسافت ورد، اکسل، مرورگرهای مختلف و… را نیز نصب کنید تا در مواقعی که به آن‌ ها نیاز داشتید معطل نصب کردن آن ها نباشید.

مانیتور اتاق کار در منزل:


در صورتی که از کامپیوتر شخصی استفاده کنید، احتمالا نیازی به مانیتور اضافی نداشته باشید، چرا که می‌ توانید مانیتور کامپیوتر خود را بزرگتر انخاب کنید؛ اما اگر از لپ‌تاپ برای انجام کارهای خود استفاده می‌کنید، می‌ توانید از یک مانیتور اضافی برای تنظیم ارتفاع مناسب و انجام سریع‌ تر کارها استفاده کنید.

اینترنت پر سرعت اتاق کار در منزل


امروزه اینترنت پرسرعت تقریبا در همه منازل وجود دارد، اما اگر قرار است در کار خود از اینترنت استفاده زیادی داشته باشید، بهتر است در صورت امکان اینترنت جداگانه‌ ای برای انجام کار های خود در نظر بگیرید تا با مشکل افت سرعت و یا تمام شدن ناگهانی حجم اینترنت مواجه نشوید.

میز مناسب اتاق کار در منزل


میز مناسب نیز یکی دیگر از وسایل مورد نیاز اتاق کار در منزل است. بسته به کاری که قرار است انجام دهید، اندازه میز کار خود را انتخاب کنید تا بعدا به مشکل بر نخورید. برای مثال اگر در کار خود تنها از کامپیوتر یا لپ‌ تاپ استفاده می‌ کنید، شاید نیازی به میز کار بزرگ نداشته باشید، اما اگر برای کار خود فضای بیشتری نیاز دارید، بهتر است به فکر یک میز کار بزرگ تر باشید.

صندلی مناسب اتاق کار در منزل


شما قرار است که ساعت‌های طولانی پشت صندلی نشسته و کار کنید؛ پس بهتر است که همان ابتدا هزینه مناسبی برای صندلی مخصوص کار خود کنار گذاشته و برای خود صندلی تهیه کنید که طراحی مناسب و ارگونومیکی داشته باشد. در این رابطه پیشنهاد می‌ کنیم حتما مطلب ویژگی‌ های صندلی ارگونومیک و مناسب را مطالعه کنید.

نور کافی و مناسب اتاق کار در منزل


همانند صندلی مناسب برای جلوگیری از کمر درد، نور کافی نیز برای جلوگیری از سردرد و اذیت شدن چشم‌ ها در اتاق کار ضروری است.

محافظ برق مناسب اتاق کار در منزل


با توجه به این که قرار است استفاده زیادی از کامپیوتر داشته باشید، بهتر است که آن را به یک محافظ برق متصل کنید تا در صورت تغییر ناگهانی ولتاژ، آسیبی به آن نرسد.

پرینتر و اسکنر مناسب اتاق کار در منزل


پرینتر و اسکنر شاید برای همه جزء وسایل مورد نیاز اتاق کار منزل محسوب نشود؛ اما اگر قرار است که در طول روز به آن نیاز داشته باشید، بهتر است که یک پرینتر و اسکنر مناسب برای خود تهیه کنید.

هارد مخصوص بک‌ آپ مناسب کار در منزل


در صورتی که کار های خود را در کامپیوتر شخصی و یا لپ‌ تاپ ذخیره می‌ کنید، بهتر است که یک هارد جداگانه برای پشتیبان‌ گیری از آن‌ ها داشته باشید تا در صورت آسیب رسیدن به کامپیوتر شما، فایل‌ های ضروری خود را از دست ندهید.
advertising